|
|
|
|---|---|
|
Jag har varit å titta på flera M5, det har varit dom vanliga felen som koppling, vanos, Lmm. Nu har jag hittat en Svensksåld M5 med 12000 mil på mätaren samt full servicebok, en ägare, årsmodell -oo, han har haft problem med Lmm båda är bytta, vad kan det bli för mer problem längre fram om jag köper denna bil. Vad hittaren jag en billig å bra försäkring för en sådan bil. Jag är ny på forumet så vet ej om jag har använt rätt ord Ser framemot svar från personer som äger eller har ägt en M5 E39 Tack på förhand. | |
|
Sök på M5 and E39 så hittar du mycket som man ska titta på och vara beredd på att byta. Bussningar, Vanos, Lmm, koppling etc. Försök ha en buffert på ca 50' om möjligt. Det bästa är att göra ett sk M-test hos motormännens. De kollar verkligen allt och kan spara många tusenlappar. Kostar ca 1500:-. Billig o bra ryms aldrig under samma tak. M5 försäkring är dyr precis som resten av bilen så ring till alla försäkringbolag med det reg.nr du har så får du ett exakt pris. Det finns inget bolag som är konsekvent billigast. Lycka till M V H Stephan - som ägt en M5-01 Dagbok:Länk |
|
|
Vilka har du kollat på Opto? ingen ro utan åror.lugn och ro med motor båt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.