|
|
|
|---|---|
|
Jag har gjort en skylt som passar utmärkt att sätt upp på garageporten. Skriv ut och laminera, sedan hålls uppfarten fri från "ohyra"! Finns att hitta här på Autopower under Diverse -> Filarkivet -> Övrigt eller direkt här: Länk (PDF 31 kb) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Hej Kan du inte lägga upp en likadan bild fast istället för BMW så står det Alpina.... |
|
|
Jag ska se vad jag kan göra... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hehe, den var bra. Jag ska göra som du säger, skriva ut o laminera. Mvh// Alex |
|
|
Sådärja, nu är filen uppdaterad! Nu finns även Alpina, Hartge och AC Schnitzer med. Sökord: BMW parking only parkeringsförbud parkering Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Ulke |
Hahaha Nu fan skall grannarna få se....... :o) sjysst initiativ Erik W mvh Ulke |
|
ErikW: Eftersom jag var så snäll tidigare och ordnade utrustningslistor för dina bilar så undrar jag om du skulle kunna göra en likadan skylt fast för Citroën? :) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Jobbar på ett skyltföretag som tillverkar vägskyltar till Vägverket, p-bolag etc. Så är det någon som är intresserad så går det att fixa att få dem i reflekterande material(EG). Mvh | |
|
andersrönn: Vilka penningsummor talar vi om isf? /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Någon hundralapp, beror ju givetvis på vilken storlek du ska ha med. | |
| Erik W, hyfsad fil på 76 Mb för en sida :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.