|
|
|
|---|---|
|
Hej, Funderar på att sälja pärlan efter 6 år. * 5-stegs automat * 16700 mil * 17 tum BMW orginalfälg = sommar * 15 tum AEZ friktionsdäck = vinter * AC, taklucka, m-front, m-lister, m-ratt, sidokjolar etc Se bilder: Länk Vad tror ni om priset gott folk? Mvh Nicke666 | |
|
40-50k om allt funkar, bra skick o.s.v.? |
|
| Rost? | |
| Rost? Nej, inte en enda rost-atom på denna bil. | |
|
Ok, låter som att du har ett fint ex! Jag tror på ett slutpris runt 35-40 kkr då automat inte verkar vara särskilt populärt bland 3-serieägare. |
|
|
Har redan blivit erbjuden 40tkr av en snål bilhandlare som inte ens tittade på den. Om han var villig att köpa för 40tkr så kan han säkert sälja den för 60tkr? Tillägg: * 325iA 1993. * El-taklucka. * JR-sportluftfilter. * chip, ca 210hk. * Stora ljudpaketet. * ALLA besiktningspapper och verkstadspapper finns sparade. * EL : lucka, fönster, speglar. * Nybesiktigad. |
|
| Sätt ut den privat för 50 då, men jag tror att den blir svår att sälja trots att den verkar mycket fin... | |
| Dessutom verkar bilhandlaren vara allt annat än snål om han har erbjudit 40 för bilen.. | |
|
Nicke666 Om du tror handlaren kan få 60" så kanske du med lite tur kan få 50" för den privat. Många väljer ju att köpa av handlare trots att priserna ligger högre. Argument för att köpa kan ju vara tex garantier, bättre finansiering och att folk helt enkelt känner sig "tryggare" när de köper bil av en handlare. Lycka till i alla fall! sw |
|
|
När man kommer över 50 kkr i pris hade jag tveklöst valt 328 i stället därför tror jag inte att man får över 40 kkr för bilen i fråga. Men det skadar inte att prova, lycka till! Skriv gärna vad du tillslut fick för bilen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.