|
|
|
|---|---|
| Kollade under mekartips och såg att ratten plockades bort, när mätar konsollen avlägsnades. Är det verkligen nödvändigt? Och om det är det, är det knepigt att få tillbaka ratten i rätt läge? | |
|
Oops. Glömde fråga: Går det att byta färg i mätarna? ex. till blått? |
|
|
tjena jonny när jag tagit bort mätarhuset har jag aldrig behövt ta bort ratten!!!! men annars är det bara att ställa hjulen rakt (innan du tar bort ratten) och komma ihåg hur den satt när du monterar den igen lycka till!!!! |
|
| efter att du lossat allt så är det bara att lyfta mot ratten, dra ur alla kontakterna sedan skjuter du bara ner den till vänster om ratten. har funkat på min de tre ggr jag haft isär det. | |
| Jag rekomenderar nästan att ta bort ratten. Jag har haft bort min instrumentering ett asntal gånger, ibland med ratten kvar och ibland med den borta. När ratten är borta så går det ju en del enklare och det är ju så löjligt enkelt att ta bort ratten. En mutter och vipps så är den bara att dra bort. Sen om du inte lyckas få tillbaka den i rätt läge så är det bara att ta med sig hylsan och spärrskaftet och ut och köra en runda... | |
|
Har pillat lite nu och kan konstatera att ratten ska väck. Mycket enklare. Men det tog en stunt att komma på att man skulle låsa upp ratt låset.... :) ("Va fan lossnar inte ratt jäveln för???") |
|
| Hände mig första gången med:=) Jävligt irriterande... | |
|
Hehehe, ja det är fan otroligt vad seg man kan va ibland innan man fattar, det är ju alltid något som ska jävlas med en när man skruvar. Hellre leva en dag som varg än 100 år som får! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.