|
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Efter att ha kört Saab i hur många år som helst har jag nu bytt till BMW. Visserligen har jag bara ägt en Saab tidigare men har haft massor som tjänste bil. Men nog om det. Bilen jag har köpt 730ia -91 22000 mil går som en klocka och jag åker som en kung. Lite tickande ventiler men annars inga problem. En liten fundering jag har är dock att trots att alla servicar har blivit utförda av endast två olika BMW verkstäder så är jag den 15de ägaren på bilen. Vad tror ni om det kära vänner, 14 tidigare ägare !!!!. Men men, för mig är det skit samma bilen går jätte fint och har en utrustnings nivå jag inte trodde fans 1991. Är det någon här som har en bil som har haft fler ägare?? | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Grattis. Vad har du för utrustning i den då? Fler ägare har jag inte haft på min då jag är själv nummer 2 på min bil. |
| grattis till köpet...har du kanske bilder så man får se hur pärlan ser ut :D | |
|
Det tar litet tid för somliga att välja rätt ;-) Välkommen i familjen. Antal ägare kan snabbt skena iväg om det är litet bilhandlare inblandade, kanske en BMWhandlare tagit den i inbyte, sålt den vidare till en annan handlare i vars prisklass den passar bättre. Eller som min E34 som först ägdes av mannen i familjen och sedan av hustrun (alla vet väl att damer har lägre försäkringspremier!). En 7serie är ju toppen av allt, så jag önskar dig många lyckliga mil! |
|
|
Maverick, Tror inte att jag har någon mer utrustning än ni andra men jag tycker att finurliga saker som tex element i dörrlås och att man kan stänga taklucka och fönster med fjärren tex. är imponerande på en -91a. Skall försöka att ordna några bilder framöver. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.