|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Breyton Magic 19 tum. | |
| Mycket fina bilder och fin bil, men jag gillar inte dne där Rieger baken. Vad som helst men inte den.. | |
| Fy tusan vad snygg! | |
|
är det csl lucka på den bilen ? |
|
| skulle inte ha emot o ha en sån :D | |
| rallywille: det stämmer, Bmw CSL org. lucka. | |
|
Den luckan är snyggare än vilken vinge i världen (min åsikt) ;) lyckat bygge själv satsar man på kompressor ;) |
|
| rallywille: det blir kompressor till min kärra också.. :) | |
|
usch inte rätvist ;) hade man haft mer kosing så ;) du har inte pris uppgift på den luckan ? |
|
|
Jag har kontakt som kan fixa CSL org. luckor för ca 16-17.000.. som icke CSL ägare så får man inte köpa dessa direkt av BMW tyvärr. Om du kan iofs ragga fram en CSL ägare och be han gå till bmw och köpa en lucka så får du loss dessa för ca 9500.. men det växer inte sådana ägare på träd direkt.. |
|
| p-3: Testa med Kung Carl Gustav :) Han lär ju behöva en nu.... | |
|
grymt snygg. va heter färgen? den va ganska läcker! |
|
| det är topaz blå i grunden där vi tillsatt extra mycket lila pearl.. | |
|
ok,då vet jag.jag satt å fundera på vilken färg de va för jag tyckte att den påminde om topazblå men ändå inte.men då vet jag.tack för svaret,en del vill inte svara på vilken färg de är när man frågar! själv så ska jag lacka pacificblå :) |
|
| Grymt snygg:) | |
| såg din bil på miceo i eskilstuna idag och måste säga att det var bland det snyggaste jag nånsinn sett | |
|
man tackar.. det finns lite bilder från micro evenemangent på länken nedan.. Länk |
|
| Länk .. finns det bilder på också.. den andra länken kräver registrering.. | |
| vad kostar luftfjädringen om man ska ha så där som du ? | |
|
beror på om man ska bygga det själv eller låta någon annan och göra det. om man gör det själv så kan man nog komma undan för ca 10-15.000.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.