|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Härom dagen utsattes min kärra för en foto session.. kommentera gärna .. Länk | |
|
Både mycket bra bilder och en snygg bil. Gratulerar till priset på SCF :-) |
|
|
Tack, Det blev t.om 2 priser på SCF. 1a priset för bästa BMW samt Pepoles Choice.. :) |
|
|
fin kärra =) 'I wish God was alive to see this' |
|
| Förstår jag att det vart, du har ju lyckats riktigt bra med den :) | |
|
Vad är det för bil i grunden? / Mvh Joakim Länk |
|
|
Oj, då är det bara att gratulera till bägge dina priser :-) Har du någon hemsida om bilen? |
|
|
Ufo: E46 323Ci Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| p-3: mkt stilfull, helt rätt stuk | |
| väldigt snygg...det ända jag itne gillade var blinkersen där fram...gillar inte det oranga...för övrigt kanonsnygg bil | |
|
Den var ritkigt läcker. ________________________ Pärlan: Länk |
|
|
som sagt.. MYCKET fin bil.. men byt till "silverbulbs" i blinkerserna.. Grattis till priserna! :)= "Vadå!? Har inte alla en tub i bagaget!?" |
|
| har silver lampor liggandes, har inte bara fått arslet urvagnen och byta dessa, så mkt annat som ska fixas med bilen som går före.. :) | |
| lite skärmbräddning skulle itne sitta fel....har itne din bil varit med i bilsport :D | |
|
skrämbräddning är planerat.. :).. det var en liten bild med i bilsport för några nummer sedan.. ska komma större artikel om kärran i bmw tuning samt bilsport lite senare iår.. |
|
|
fin fin, såg den på SCF! Min Bil - Länk |
|
BMW_M3 |
riktigt snygg bil du har. |
|
Din bil är låg, men inte lika lågt som glocalnet :))) Snygg kärra!! Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Graffen på taket var extremt ful | |
|
Skitsnygg! På tal om glocalnet.....det var två Volvobilar från Luleå nere på Vallåkraträffen nu i helgen....de hade hydraler på sina biler och på kjolarna stod det "Lägre än glocalnet" :D Bilen: Länk |
|
|
Vad är det för fälgar? /Fredrik Swärd |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.