|
|
|
|---|---|
|
325 med komfort- M-sportpaket (II). Uttagen 2002/05. 6000 mil. Svenskåld och fullservad. Verkar vara i ett fint skick. Topazblå. Inredning mörkgrå (alcantraklädsel) och "kevlarpanel". Harman Kardon ljudpkt med CD, DSP, bi-xenon mm. Ej vinterhjul eller motorvärmare. Vad kan denna bil vara värd, privat? | |
|
Runt 167-174 bör den ligga med H/K, sedan beror det lite på vilka däck o fälgar som medlevereras. Är det krysseker 68M som var standard på M-utrustade? BRA däckmärke höjer priset ca 5-6 beroende på däck (225 fram o 245 bak). "Kevlarpanel"? är det samma som Alu Black Cube som normalt ingår i M-paketet! Lackskyddsbehandlad? Tar för givet att det är multiratt! |
|
|
Det är originalfälgarna, ett år gamla på grund av stöld (inte när de satt på bilen enligt säljaren, de stals ur ett garage/förråd). Antar att det är Alu Black Cube, om detta var standard. Lackskyddsbehandlad vet jag icke. Multiratt finns. Håller med om värderingen. Säljaren ville dock ha "runt 200", vilket är alldeles för dyrt. Vi får väl diskutera det :) |
|
| Runt 180" tycker jag den kan vara värd. | |
|
Faceliftade e46or är populära och är en av få modeller där efterfrågan är ungefär lika stor som utbudet idag. Den är ju dessutom helt ok utrustad. Jag tror inte att du kommer kunna köpa den för under 180. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.