|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet vad kvinnan fick för den?? hade vatt kul att få reda på det. Länk | |
|
En person här på forumet köpte den och planerar att använda den som bruksbil. Köpsumman vet jag tyvärr inget om. |
|
|
När jag pratade med damen så sa hon att det fanns en bud runt 100Tkr vet inte om hon tog det eller inte? Jag sa nämligen att hon kunde höra av sig när budgivningen skulle börja hörde tyvärr inget från henne sen? acey:hör av dig via msn |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Udo Dirkelsniff: Står inget om vad slut priset blev och jag antar det var FireTraXX var ute efter |
|
|
Länk "Angående priset så vet jag inte om varken säljare eller köpare vill att jag babblar hejvilt om det, så det får bli en sak mellan dom, iaf tills vidare." Länk Maila köparen och fråga... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Länk Ett bra bud...och den är din starre /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Udo Googlesniff> Har du indexerat helat databasen i huvudet eller? Det finns inte ett inlägg som undgår dig ;) Vad menar du med sista inlägget? Har han på norrbilar köpt den nu eller? |
|
|
Googlesniff :-)) Länk Citat ur sista länken: "Jag har en lågmilare 518i e34 som nu gått 61 mil se jannes repotage om lågmilaren som stått still i 15 år i garage. Som jag nu skall använda som bruksbil om ingen ger mej ett bra bud på den det vore på ett vis mer rätt att den kom på ett museum /hrb" Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Det blir dyra mil med den bilen om han nu skall "bruksa" den. | |
|
Eller väldigt billga med tanke på att han köpt en sprillans "ny" bil ;o) |
|
|
Bjud ordentligt nu... Bilen ÄR outstanding!!! Jag har sett den...o om Ni bara visste... Tårar framkallar den... En "flashback" (deja vú) som heter DUGA!!! Nya bilen... /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Bara för att den inte har gått några mil så är den inte ny. Åren tar ut sin rätt och reparationer kommer att dyka upp trots väldigt få mil. Är jag en olyckskorp nu? ;) | |
|
Länk En tråd till om bilen... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
kraftwerk: Om du känner så mycket för bilen, köp den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.