|
|
|
|---|---|
|
BMW 525 TDS A Årsmodell: 1997 Mil: 22.000 Färg: Grön Fordonstyp: Sedan Växellåda: Automatisk Drivmedel: Diesel Pris: 124.500 Info: Automat, Drag, Stereo, ACC, Aluminiumhjul, Motorvärmare, Vinterhjul, Sportinredn | |
| Bör nog lägga till att det är import. | |
| Priset är åt H...e för högt det är köparens marknad för äldre dieslar kolla på blocket så får du se inte ens dom blir sålda fast priset ligger ordentligt under 100 tusen | |
| tack för svaret. | |
|
Känns som om säljaren har varit berusad vid prissättningen. Inte en krona över 60KSEK är min bedömning. |
|
| Jisses, det var nog det värsta fantasipriset jag har varit med om... För det priset bör du få en som är tre år nyare och har gått mindre än hälften så långt. I en roligare färg och med mer utrustning dessutom... | |
|
Hehe, jag tror jag vet vilken bil det handlar om, volvo-handlaren i luleå? Om det nu är den bilen det gäller så har den stått i hallen ett bra tag. |
|
|
Glömde länken... Länk |
|
|
Är det en handlare som försöker sälja den bilen? Det är ju inte klokt! Det om något är ju ett bevis för att man inte kan ta handlarnas priser för givet. Man är dum om man inte ser vilka alternativ som finns på marknaden och sedan prutar! |
|
|
Bilen har ju inte ens farthållare och till råga på allt en gräslig inredning, sänker min värdering till 50KSEK! |
|
|
Jag skulle gärna vilja veta vad dom betalat för bilen när dom bytte in den! Om påslaget är normalt förstår jag varför förra ägaren bytte in den=) |
|
|
Ett groteskt pris. Men handlaren kanske har betalat bra för den, och vill inte förlora pengar. För många är bilmarknaden fortfarande lokal och har han tur kommer det en dag in en kund som vill ha en grön diesel-bmw och är beredd att betala bra. För kunden kanse det är ointressant om det finns en likadan billigare 20-30 mil därifrån. Men det är en högoddsare. Don't dream it, drive it |
|
| Jajjamensan jaken det är bilen på volvo i Luleå, jag var för övrigt och provkörde den idag, turbon skrek som en gris inför slakt(om nån har hört hur det låter). Hnadlaren sa att det skulle låta så. | |
| Sweet! | |
| Spring dit och köp vettja. =) | |
| Ja, ska vi se vem som hinner först? =) | |
| Då hänger vi på låset imorrn då!! | |
| Håller med Simon_en. 50" pga den hemska inredningen och taskiga utrustningen. För de pengarna bör du ju hitta en skapligt utrustad 530d istället. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.