|
|
|
|---|---|
|
Tjena, någon som har något tips på vart man kan köpa bilvårdsprodukter på nätet av bra kvalitet? Tex La hega, autosmart å dyl. Inget biltema eller clas ohlsson :P Jag har vitt skinn i min bil, någon som vet hur man håller det rent å fräsht,? (blir ju snabbt smutsigt när det är vitt) | |
|
MG har grymt bra produkter som du kan köpa här Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Eller Autosmarts produkter här Länk | |
|
Bilvårdsprodukter av högsta kvalitet och till marknadens lägsta priser köåer man på www.instafinish.se Ingenting kommer i närheten pris eller prestandamässigt!! |
|
| Finns det några tester eller jämförelser som stöder ditt påstående? | |
|
Eftersom det är hans första inlägg så ligger han garanterat bakom den sidan med tanke på hur okritiskt han hyllar den. //Lövet |
|
|
Meguiar är det som många proffs använder, oslagbart resultat och synnerligen drygt och räcker länge. Mvh Asken |
|
| Meguiar finns dessutom billigt att köpa på Ebay, fantastiskt att det kan skilja så i pris mot här i Sverige. | |
|
pingen.se Har ej provat än, men det ser övertygande ut på bilderna=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
pingens.se menade jag..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Jag beställde från pingens.se. Trevligt bemötande, var nått strul så jag kunde inte betala med kortet på deras hemsida så jag ringde, fick beställa mot postförskott men de var schyssta o strök postförskottsavgiften. Kan varmt rekomendera deras Våffelduk, helt överlägsen sämskskinn. Har även beställt renovos sufflettrengörings/impregnersingskitt men har inte testat det än. /Wiktor Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
|
Hej. Här har du en guide om hur man underhåller och rengör skinnklädseln på ett profsigt vis. Länk MVH/ |
|
|
Om du är ute efter proffs produkter till bra priser och ett stort sortement så hade jag handlat från www:lj-trading.se Fördelen med den sidan är att dem har flera märken så man kan plocka "guldkornen" och har inte bara en produktserie. Sedan finns där ett forum där du kan få svar på eventuella frågor eller hjälp med tillvägagångssätt mm. Handlar mycket där ifrån och tycker kund mottagande är kanon. |
|
|
Här är en direktlänk. Länk |
|
|
Efter att ha vart på en proffsdemo utav Meguiars sortiment blir jag inte annat än häpen över både effekt samt hur drygt det är. Många rekondare provar och sen är dom fast:) Mvh Asken |
|
|
Meguiars har mkt bra produkter, men jag tror snarare att folk gått ifrån dem än till dem:) Men iof kan det ha vändt senaste året? MVH/ |
|
|
Före Länk och efter Länk 2 minuter med Länk applicerat med Länk Mvh Asken |
|
|
Det där fixat jag utan att skojja på 10 sek:D Kolla denna Länk Den metoden, dvs med multisvampen är sjukt effektiv, jag skojjar nog inte när jag säger tio sek för samma resultat.. MVH/ |
|
|
Samma med Allbright's läder medel och med mirakel/multisvampen. Skillnaden är att dem kostar mindre och förpackningarna är större. Kan inte heller påstå att jag tycker meguiers produkter är nått vidare det lilla jag har testat. Känns lite som Amerikanska mack medel mer än proffs. Fast alla föredrar vi olika. |
|
| Allbrite skall de va... | |
| Jag har tidigare beställt lite Autosmart-produkter från Pingens. Är väldigt nöjd med deras högkoncentrerade vaxtvätt. Såg härom dagen att denna och flera andra av Autosmarts konsumentprodukter finns på Claes Ohlsson och var någon krona billigare där. Och så slipper man ju frakten jämfört med Pingens. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.