|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
|
Ja skulle man klistra på ett m3 emblem på en 318 med full m optik och sedan rejsa med tex 850glt och förlora så kan man ge sig på att själklart tror Volvokillen som egentligen inte är ett dugg insatt i bilar stoltserar för polarna att han just dragit en M3, och så är ryktet om BMW`s slöa M bilar lössläppt. därför har jag tagit som vana att tro på ca hälften av vad en del säger. känner en som drog en Lancia delta intergrale med sin 740 vilket i själva verket visade sig vara en Fiat Tipo 1,4. Men billigare trim än M emblem är nog svårt att hitta! |
|
Paap Reeder |
... håller helt med dig wingard73. Tänkte som test göra följande: - köpa 2 st lösa 4-kantspipor till till min V12:a och bara hänga på löst där bak på hö- sidan - skaffa några väl slitna 275-35-18 på baktassarna - hänga upp några halva och nariga stänkskydd bak - ... samt på luckan klistra upp "V12 BiTurbo/REE" .... och se hur trafikbilden runt en kommer att förändras. Ingen kommer att våga att köra om på 70-vägen ... annat än hon i Fiat Tipon .... för hon bryr sig inte ... men det blir svettigt under mössan för han som inhandlat en "värsting" från västkusten och just slantat upp kanske dryga 500Kkr ..... skall han våga sig på en omkörning?? (OT = Brabus tycker jag låter som Zweiback..) MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.