AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.323

Härmar annons M5 3,8

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Här är originalet: Länk

Här är kopian (lägg märke till att han har glömt ta bort "nerlackad från fabrik, hans bil har ju kontrastlack): Länk

Det säger ganska mycket om ägaren till bilen. Vad trött man blir!

//Schnitzer
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
HA ha min första tanke var iafall kliman var paj på hans bil ochså...den annonsen får han arbeta om....
Ska du sälja Schnitzer? vilken bil ska det bli sen när du fått såld M5:an? Det med annonsen måste ha varit en som tyckte att din annons var kanon bra och ville kopiera eller kan inte skriva så bra på svenska så han kanske behövde låna din!!!

Mvh
Mauricio
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det är lite typiskt när man själv har suttit och författat ner saker och så slor någon allt och använder i sin annons. Dålig stil!

Skulle inte vilja köpa en M5 av någon som inte har "koll" på vad det är.

//Schnitzer
Du fick i alla fall ett kvitto på att din ursprungsanonns var bra. ;)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Maurixt:

Jag vet inte om jag kommer att sälja den. Skulle någon komma och köpa den nu framöver så måste jag ju sälja den. Tror inte att någon vet så mycket om hur speciell en M5 från -92 är med Individualutrustning (var ju ganska ovanligt då) förrän de är väldigt gamla bilar (typ 20 år eller äldre). För det andra så kan inte heller folk betala för sig. De styr priserna efter liken och då är de ju också oseriösa köpare som troligtvis inte kommer att ta hand om bilen. Mätarfixerade är de också. Skulle säkert bli av med den lättare om jag drog den i mätaren, men det är ju oärligt samt att det skulle förstöra dokumentationen. Väldigt många M5 E34 har ju gått över 30.000 mil, men med backad mätare. De ända de kan göra är att komma och provköra och sedan skylla på något som inte är bra som inte ens har med mekaniska att göra med. Man får ju ingen ny bil för de pengarna.

Glömde skriva det i annonsen samt ej byte. Så man har ju fått en hel del oseriösa byten.

Har inte riktigt bestämt mig för vad det skulle bli om jag fick sålt bilen. Måste ju lägga till ganska mycket pengar om jag ska ha något mer unikt, om jag överhuvudtaget hittar det.

//Schnitzer
Gemini__
Ja, vad säger man. Vilken lirare. Kul att man fastnade på bild iaf. =)

//Thomas

Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Men maila blocket och anmäl kopieringen, så kanske han får sin annons raderad.

__
///M som i Mugge.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Mugge:

Skrev till Blocket. Vi får se om de gör något åt det.

//Schnitzer
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Tänk att det finns folk som har M5:bilar o inte vet vad dom har för bil verkar det som. Kopierar annonser! Helt otroligt, vad tänker folk med.

Va förresten o tittade på en M5:a igår. O herregud. Vad gör dom med bilarna. Kusin o jag tog en sväng med den men den blev INTE långvarig. Tro det eller ej men det började brinna under huven. Snacka om att man blev skitnödig. Tror jag aldrig har blåst så in i h-vetet någon gång.
Smälld va den o. Omlackad till bakdörrarna. Såg ju inte nå vidare ut. Skulle kunna sitta o skriva en massa rader om hur den va men men.

P.S.Fina lysen du har Schnitzer.(flin)
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Vad utlöste branden?

_______
/Chrille
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Duffyman:

Tack :)

Det lutar nog åt att du kanske kan få byta dem om du vill. I och för sig har inte annonsen varit ute så länge, men kanske ska prova att lägga ut den på börsen. Finns nog större chanser att tyskarna vill köpa tillbaka bilen än att någon i Sverige köper den. Blir så trött på så mycket oseriöst folk som ringer, kommer och kör hårt och sedan babblar om småsaker. Har de inte pengar att laga och inte vet vad det är för bil så kan de lika gärna låta bli. Otroligt vad mycket oseriösa personer det finns i bilbranschen, mycket värre än vad jag trodde.

Finns den ute på annons den M5:an som började brinna?

//Schnitzer
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Nej det finns ingen annons på den "brända" M5:an. Det va en kompis till min kusin som ville sälja den. Ifs han jobbar på en bilfirma här i stan o kommer nog säkert försöka sälja den där. Vore helt otroligt om han fick mer än 25000:- Själv skulle jag bjuda under det. Fick inget svar på vad han skulle ha för den heller utan det skulle dom göra upp om min kusin bestämde sig för att köpa den.
Ventilknack va de oxå. Inte bra, har nog inte ställt ventilerna på ett BRA tag.

Sen det som utlöste branden vet jag inte. Jag skulle kolla om AC funkade (gjorde inte det) det va då det började brinna i framkant på motorn. Kom ingen kyla men tillräckligt med värme.(he he)
Föreställ er själva....ute o provar en M5:a o så börjar det brinna.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.