|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har problem med min stereo, en kenwood med vändbar front. Den fungera så långt att den snurra runt fronten med sen starta den inte upp stereon. Knapparna lyser till en gång sen lägger den av. Men vrider jag av nycklen så snurra den runt igen Någon som kan veta vad detta kan bero på?? Tack på förhand! Mvh: Mårten | |
|
Glapp till flipfronten/MASK, reklamera till ÅF för reparation tyvärr Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| SKit också... | |
|
Jag fick min reparerade 3 ggr sen köpte jag en Sony... bortsett från det gillade jag alla finesserna på Kenwooden Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ska sälja bilen och skulle vilja haft den fungerande.. men men =) |
|
|
Hur är kvalitén på kenwood stereon igentligen? För en polare hade också en kenwood för ett tag sen som strula en massa...bytte sen till en panasonic, och den fungerar hur bra so helst. |
|
|
Ja man börja ju undra.. Ha funkat hur bra som helst innan, sen helt plötsligt lägger den av! =( kranky |
|
|
Men slå av den dj-la flip fronten det kunde man på min iaf..så den är ständig "normal" Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
aha, kommer du ihåg hur man gjorde det =) ? Letat efter instruktionsböckerna, men hitta självklart inte dessa =/ |
|
| Kenwood har gått ifrån "masken" på nya maskiner pga, detta problem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.