AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.143

"Äger följande BMW"

Sida 2 av 2
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tommie: Kommer forumet bara vara tillgängligt för betalande medlemmar?
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Nej. Forumet kommer att vara tillgängligt för alla.

Däremot kommer betalande användare att kunna åtnjuta fler funktioner i forumet. Exakt vilka det blir är i dagsläget inte helt klart, men det kan exempelvis vara möjlighet att ladda upp bilder eller bifogade filer till inlägg, se andra användares alla inlägg, söka bättre, lägga upp favoritdiskussioner, bevaka inlägg från valfria andra användare, bläddra bland inläggen helt obegränsat utan att vara begränsad till exempelvis senaste 100 osv osv.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
Tommie-AutoPower:

Låter som du/Ni har nappat lite på min idé:))

mvh en blivande betalande medlem.
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Jag tycker att de förändringar som Tommie berättar om verkar alldeles utmärkta.

Själv är jag ju numera en dålig och otrogen människa som inte kör BMW, men jag biter mig envist fast här eftersom det finns bra diskussioner och trevliga människor.

Don't dream it, drive it
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Låter ju ruskigt bra det som Tommie säger, räkna med mig som en betalande medlem! :) Att välja bilar ur en lista istf att som nu skriva på fritext i "Äger följande BMW"-rutan verkar också väldigt lämpligt.
Så länge vi slipper bling bling och avatarer och bilder till förbannelse som på många andra forum där det tar 2 minuter att ladda 20 inlägg även med 512kbit/s så är jag nöjd

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Jahapp även jag är en (tillfällig) oäkting. Men ok, skall man vara strikt så är informationen jag har angivit bättre än ingen alls, ty om jag inte hade skrivit någonting så vet man inte om jag glömt bort det eller inte har någon BMW :)

Tycker denna tråd är lite märklig då det är skoj att se vad folk kör. Personligen välkomnar alla bilägare till jaggaforumen oavsett vilken bil de har givetvis. När det gäller BMW så har jag ägt och kommer att äga BMW samtidigt som vi i familjen har ett antal. Men självklart kan jag ta bort äger-följande-informationen om det är stötande eller på annat sätt irriterande för er andra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.