|
|
|
|---|---|
|
hej! Är i valet och kvalet om vilka 6x9 jag ska välja till min 320 e30..har kollat på Lightning Audio B1.69.3 för 800:-...dessa ska tydligen ha ett mer "sub" betonat ljud vilket verkar trevligt...Någon som erfarenheter av dessa? Då jag e ganska kass på bilstereo så vill jag gärna ha tips på högtalare som är bra, prisvärda, och som levererar ett bra ljud...Jag kräver absolut inga värstinggrejjer men lite bättre än Gas Alpha vill man ha...Jag ska också nämna att jag iaf nu ibörjan ska köra utan slutsteg och bara med stereons inbyggda effekt...kanske köper jag till slutsteg senare... Till andra frågan.. har läst om många som monterat högtalare på originalstället i hatthyllan med hjälp utav både lådor och vissa som klippt i plåten under...Är det egentligen någon fara att klippa upp plåten? Rostrisk osv...? Det kommer ju ändå aldrig vara någon som kollar hur det ser ut under högtalarna... Är det värt att klippa upp plåten eller bör man vara försiktig med detta och istället köpa lådor att sätta 6x9:orna i? Tack på förhand // Emil You know you have too much horsepower when your´re afraid to drive your car | |
| JBL T545 Låter kanon Ca:1800spänn | |
|
själv så kör jag med MDS Kharma 6x9, köpte dom på rean för 700kr (ord. va 1400kr). är väldigt nöjd med ljudet och basen är riktigt bra, kan nog va för att jag har ett litet steg till dom men... E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.