|
|
|
|---|---|
| är det egentligen någon som tycker denna är snygg??? Länk | |
|
fy, nä det där var inte vackert, är nog bara ägaren till den som tycker den är grym med den fronten, om det nu är möjligt att tycka det var snyggt ;) Lelle BMWCS 03900 |
|
| Hualigen...tur att smaken är som (_._) | |
|
Frontspoilern är mkt snygg fast med orginal njurar skulle bilen vara riktigt snygg. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Passar som tjänstebil till "Darth Vader" !!! Liknar hans hjälm på pricken !! |
|
| jaja asså det ser ut som om ägarens 4-åriga son har gått lös med en sticksåg i fronten... | |
Ragemannen |
usch inget vidare det där inte! |
|
Usch! En insekt! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Ha ha ha! Fan har dom gjort med njurarna(?) Borde vara olagligt att göra en sådan ful Z4a, som i vanliga fall är en rätt schysst BMW | |
|
Solklart Photoshopad bild... // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
| det är ingen photoshopp...det är en stylingfirma som har gjort fronten och den går att köpa | |
| Länk | |
| Skrattretande osmaklig. | |
|
Överfult! Varför ändra på nåt som ser bra ut originalt? Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Å, jäklar hur ska jag kunna sova efter detta... Den militärgröna Z4:an är inte vacker den heller. No More Limits! |
|
|
oj... kunde aldrig tro att någon tillverkat något sådant.... // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Huuhhh, va jag inte gillar måsvingevåldtagna bilar....tycker ärligt talat det ser för j---igt ut om det inte är rätt bil. Och hönsnät i fronten är inte snyggt heller....Vissa bilar kan ju va snyggt med nät, tex jappsräsrar eller nåt liknande, men ingen BMW inte. MvH Thomas |
|
| det är inge måsvingedörrar på den z4:an..det är ju lambodörrar | |
|
Givetvis har du rätt i det, felsagt av mej....Jag tycker fortfarande inte att det ser bra ut, men det är ju smaksak. MvH Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.