|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Tecknade en försäkring på bmw 328i-97 helförsäkring med allt som går att få hos tennant pris 650kr månaden ok pris. Men hur är de bolaget i sig är dom bra att ha med å göra om skadan skulle vara frame? Mvh |
|
Off topic, då blev det inget med M5:an nere i Höör antar jag... Kollade du på den?!? Sjöberg |
|
bmw,m3 |
Hej! Fick inte tag i killen med m5,an så jag köpte en 328-97 riktigt fin men ska försöka byta bort den mot en större bmw. Mvh |
bmw,m3 |
Hej! någon som vet om dom är ok eller ej? fick försäkringsbrevet idag, står att helförsäkringen inte gäller om man inte ha startspärrslarm märkta rutor. m,m Men de verkar som att de gäller på bilar som ej varit i sverige mindre än 2år stämmer de? min 328 kom in 2000 men har ingen startspärr vad jag vet? inga märkta rutor. Kanske ska byta bolag? Mvh |
|
Din BMW har startspärr redan, ofta vill FB ha ett s.k. Nyckelintyg från BMW ( att man spärrat dom nycklar du inte har) märka rutor är ju bara nån hundring så det är väl inget att knorra om Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.