|
|
|
|---|---|
|
skall byta kam i min m30 en 3.5:a från en 535:a men ja tänkte sätta i en trimm kamm denna gång så man får lite mer å åka med men va ska man satsa på för kamm..? 273 gradare eller vare nu är för gradtal på dom...? eller vassare vet att det blir svårt att klara avgaskraven med för vass kamm men hur pass vass kam kan man sätta in och endå behålla orginal fjädrarna..? //Danne | |
|
Hej jag går i samma tankar så jag väntar med spänning på svar från kamkungarna. //hilding |
|
Paap Reeder |
.... tveksamt om jag nästa gång kommer att sätta dit en Schrick igen. 282/ 8,2 mm vill jag minnas att jag hade. Måste även ha fjädrar till den ... annars släpper den med det förhöjda varvstoppet som chippet ger. Kass drag på låga varv ... och vem orkar att ständigt ligga och pilla i lådan kring varvstoppet ... ty annars kommer även en sunkvolvo att gå ifrån vid rödljuset. Nej ... kör original. MVH /// Paap R |
|
okej men finns det något annat man kan göra då..? om man nu inte vill byta fjädrarna..? men gåre inte på annat sätt så måste jag ju göra det för ja vill i alla fall komma upp mot 240hk i den å det tycker jag skall på med lite jobb..:) //Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.