|
|
|
|---|---|
|
Gokväll, ny här på sidan, verkar vara ett trevligt ställe. Nu till frågan. E så här att jag har en Bmw 328i års. 00. På den sitter det en gammal M-front, skulle gärna villja byta ut den mot den nyare M-fonten som sitter på -02 till -05. Undrar nu var jag kan få tag på en sådan, eller om det finns något ställe där man kan få tag på en sådan. Om det inte finns något ställe kan man då köpa genom vanliga BMW Återförsäljare? Finns det några pirat delar som ser ut exakt som orginal? Var? Skulle även vara intresserad att få tag på en M-bakvinge, altså 3 seriens M-paket vinge, M-ratten och M3:ans orginal Backspeglar(e46). Nogon som vet något om detta? skulle vara mycket tacksam för hjälp.:) MVH SNakey_ | |
|
Så här ser fronten ut idag: Länk Så här vill jag ha fronten: Länk Vingen jag vill ha tag i: Länk Speglarna: Länk |
|
|
Det var bara den översta länken som funkade... Har du prövat att söka bland gamla trådar på forumet? Frågan har med största sannolikhet varit uppe innan. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Sökte lite snabbt o lätt bara. För mig fungerar alla länkarna, vet tvärr inte vad som är felet:( Men om ni har någon erfaranhet av detta jag frågar om så skriv gärna. |
|
parolof |
måste man inte vara inloggad på garaget för att se bilderna eller nåt? |
|
Det verkar fungera om man klipper ut adressen och sen öppnar den i ett nytt fönster. Min vinter bil: Länk /Daniel |
|
| Har tittat runder en massa här, men finner bara www.stylabilen.se, som sälger lite orginal delar till e46an. Finns det inte någon annan som vet någon sida eller så där man kan köpa orginaldelar, eller pirat delar ??? | |
|
Hejsan Snakey Om du inte tycker det är för långt så finns det en butik som är WOW för alla BMW ägare,,har hittar du allt, till fronter till ratt, motorer ALLT ALLT ALLT !!!!! Länk Bara till att klicka på länken BMW - Bil Med Wingar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.