|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har fjärrlås med larm (ej orginal) och när jag låser så larmar den och låser men låser upp direkt igen och då får jag trycka igen för att larma av och sen trycka en gång till då den larmar och låser sen blir den låst, men ibland inte ofta så fungerar det direkt alltså larmar och låser direkt och blir låst. det blev lite rörigt men hoppas ni fördtår | |
| glömde: e36 -92 | |
|
har samma problem på min och har ingen aning om vad felet är.. jävligt iriterande är det iaf. |
|
parolof |
beter centrallåset sig likadant om du låser med nyckeln? Om inte så borde det ju vara larmet som krånglar |
TobbeBMW |
Jag har samma problem som er, och det är i de flesta fallen centrallåsmotorn i bagageluckan som krånglar. prova att låsa bagageluckan manuellt och lås sedan antingen via larm eller med nyckeln, behöver du då bara låsa "en gång" så har du hittat problemet. |
|
Får prova det men det är nån jävel som försökt att bryta upp bagageluckan så jag kan inte få in nyckeln i låset!! tråkigt när man inte får ha grejerna ifred!!! |
|
| ska ta och testa iaf det är det som är problemet- | |
|
Samma problem ni killar, har dock inte provat att dräpa bagageluckan och se om det funkar då, ska väl göra det. Gjorde en annan ful lösning istället :) Installerade Cargard 950S, och ställde in den på 6 sek låspuls, då hinner den inte låsa upp igen när man larmat på :D Haha.. fast vore bättre att hitta felet påC-lås, men men, den låser direkt när jag larmar iaf, alltid ngt :) |
|
|
Samma problem ni killar, har dock inte provat att dräpa bagageluckan och se om det funkar då, ska väl göra det. Gjorde en annan ful lösning istället :) Installerade Cargard 950S, och ställde in den på 6 sek låspuls, då hinner den inte låsa upp igen när man larmat på :D Haha.. fast vore bättre att hitta felet påC-lås, men men, den låser direkt när jag larmar iaf, alltid ngt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.