|
|
|
|---|---|
BmwM3e46 |
Fick inte med telefonen som tillhör bilen då jag köpte den, nån som vet vad det är för lur på bilden eller nån som vet nån annan spm passar? Va inne på BMW i dag och där visst dom inte mer än att det ska finnas en lur i bilen när den kommer från fabrik om man beställt det, troligen har min försvunnit på vägen mellan dom Fd ägarna!! Länk BmwM3e46 |
|
BmwM3e46: 630 BMW GSM trådlös telefon 14 200 632 Komplett förberedelse för BMW GSM biltelefon (Motorola) 10 200 640 Förberedelse för GSM biltelefon 2 800 Dvs en Motorola dessa uppgifter är hämtade från pris listan gällande 2002 |
|
| En sådan lur har jag i min bil. Det enda det står på den är BMW. Vem som tillverkat den åt BMW har jag ingen aning om. | |
| Jag tror inte systemet i min bil (av årsmodell 2001) är samma som de alternativ du listade starre. Luren är en vanlig trådlur, fast kopplad till bilens telefonssystem som inkluderar handsfree och manövrering via 4:3 skärmen. | |
| Då tror jag det är en Bosch lur i 01 men RS2 vet säkert exakt vilken lur det om det nu inte Motorala dvs:)) | |
BmwM3e46 |
Igen som SÄKERT vet VILKEN lur det är?? BmwM3e46 |
|
Ta reda på vilken option kod som din telefon har och gå in på nedanstående länk och kolla själv. Jag skulle tro att det är option 630 som är en trådlös lur om du har en 2001 E46 M3 men jag är inte helt säker. Om det är en importerad bil ifrån Tyskland så finns det fler alternativ. Men det ska inte vara så svårt för din BMW resevdelsbutik att beställa hem rätt lur med hjälp av ditt chassinummer. Länk /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.