AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
613

Vad tror ni om denna 525 touring..?

ed
776
edge
520dT M -15
Vad tror ni om denna bilen? Hur länge går de egentligen om de sköts korrekt? Jag är lite små sugen på den. Tycker iaf att den va riktigt snygg.

ed
776
edge
520dT M -15
Fasen glömde ju länken.
Länk

m3
349
m30 i e30
535d touring-05
328i cab-96
320i(335) -89
Dyr. Borde ha mer utrustning med det priset. Skinn är ett måste på bmw. Men den ser ju väldigt fin ut.

m30 i e30
do
24
doris
535i-89
Väldigt fin .Verkar vara välvårdad.Ser ut att vara värd en provkörning.=)

ed
776
edge
520dT M -15
Någon som kan länka till bild så man ser hur den inredningen ser ut? Ja saknar skinn, men annars har den vad jag är ute efter, tycker också att priset var lite väl högt.

------------------------------------------------------------
Kôpt kärlek är fin kärlek.
Den där föll mig helt i smaken! Förutom ögon-bjäffs-plast-raffsettet som är ditsmetat över strålkastarna. Lätt att fixa som tur är. Skinn behöver du inte sakna på en så pass gamal bil med många mil. Tyginredningen lär vara i mångdubbelt bättre skick än skinninredningen skulle ha varit. Hur kul är det att glida runt på en nersackad gammal sprucken ko insmord i parfymerad varossfett???
An
88
Annoying thing
525I Touring -92
Lite dyrt tycker jag då jag gav 25000 för min 92:a och jag har skinn eller ko som nån skrev fast utan valross fett!!
Min har nu passerat 29.500mil och den går som en dröm fortfarande! Det som är urfunktion på min dock är takluckorna samt nivåregleringen och ett glapp i c-låset på höger framdörr!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.