|
|
|
|---|---|
|
Skulle höra om det ä någon som vet va dä kan va för fel ?? Har kollat säkringar och knackat på reläena men det händer ej något.Hoppar igång ibland men inte ofta. Vet ej var ja ska börja att kolla efter felen vore (Mycket) tacksam om någon har någon ide var ja ska börja. Mvh Stefan. | |
|
Kan ev. vara den stora huvudsäkringen som sitter under baksätet, den svarta. Kolla väldigt noga och mät så du inte har glapp i denna. Kan också vara glapp i kabelstammen som går på vänster gångjärn till bagaget. Vad har du för bil? Mackan |
|
|
Jag har en 525:a E34 årsmodell 89 |
|
|
Har just vare ute och kollat under sätet men tuvär så hittar ja ej säkringen bara vanliga typ 7st......2x7.5A-1x15A och 4st 30A. |
|
|
Min sitter på höger sidan under baksätet. alltså på andra sidan kardantunneln. Borde vara lika på din eftersom vi har samma årmodel och allt på bilen. Mackan |
|
|
Säkringen brukar sitta direkt på pluspolen på batteriet, det gjorde den på min gamla 530 -89. Ser ut som ett metallbläck, brukar gå av inne i plasthöljet. Hälsn. Per |
|
|
Till vänster under baksätet sitter det lite elgrejer som styr bla c-lås, torkare, radio mm. Ser ut som videoband ungefär. Det sitter nåt plastlock över dem. Jag hade samma fel på min 525 tdsa touring-92. Jag bara ruskade lite på dem så kom allt igång, även takluckan. Lycka till. m30 i e30 |
|
|
Huvudsäkringen är en klassiker på E34: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har nu hittat felet och dä va som Per sa,så nu vill ja tacka Per och er alla andra som har svarat på mitt inlägg. Mvh Stefan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.