AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
24.758

Rabatt för 325i 2005

Sida 9 av 11
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
ryk 330xi: Hade samma funderingar som du på att köra på Lemon läderklädsel, har sett det IRL och det ser helt underbart ut dock så är det väldigt känsligt! Man får bl.a lätt märken efter jeans och är nästan tvungen att torka av det dagligen med en fuktigt trasa för att hålla det snyggt! Har snackat om det med säljaren på M-bilar i V-ås, provkörde därefter nya 325iA Touring med svart läder och bitarna föll på plats s.a.s
Eric86:

Comfort
Dynamic.
Comfort Access
Läder Lemon eller svart
Anthracit innertak.
M-ratt
Cd-växlare
Förvaringspaket
Safirsvart metallic

Dessa är inte medräknade i priset.
Individual tonade rutor
Active Cruise Control

Keep Your Distance!
ryk 330xi:
Lemonklädseln är lite mörkare i verkligheten.

Keep Your Distance!
Andre: Har själv aktivstyrning därför jag varnar för det. Sen är det som clubsport säjer det är framförallt vid inspirerande körning det märks. Är du en sån som bara glider kan det vara helt okey, inga problem att ändra en beställning så länge den inte har börjat byggas.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Mattias h : Ok, ska fundera på det och förmodligen så ska jag åka och provköra en med Aktiv styrning samt en utan, frågan är bara om jag hinner skaffa mig en ordentlig uppfattning om dess fördelar/nackdelar under en kort provtur.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Jag hade en Demo E90 325i med Aktiv styrning i slutet på augusti ( c. 1dag ) och tyckte att det kändes bra, därför ville jag ha med det på utrustningslistan.
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Clubsport, hur mycket kostar en prova på BMW försäkring ( 6 månaders period ) per månad för en BMW E90 325i? Eller vad betalar du för din? Hittar inte din tråd där du tog upp ämnet?
6 månader för 600, dom tre första betalar du ingenting, sen kommer det en räkning på 600 för månad 4-6.
Stort bilextra ingår vilket jag tackar allra mjukast för.

Har fått stora samvetskval hur jag ska göra om jag ska byta tll Folksam så att jag kan ta en prova på försäkring igen när bilen kommer till sommaren,
Det funkade såpass bra vid rådjurskrocken så jag stannar nog kvar.
BMW original har självriskreducering vid skadegörelse vilket Folksam ej har.

Keep Your Distance!
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Ok, tack för ditt svar. När får du tillbaka din E90 då?
På fredag eller början på nästa vecka. Plockar nog ut den på tisdag om den är klar. På måndag kommer 6000 AIK:are och ska fira sitt allsvenska avancemang. Har ingen större lust att ha bilen stående på parkeringen utanför Arosvallen då...

Keep Your Distance!
Andrè´:
Vart köpte du den nånstans nudå..?

Keep Your Distance!
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Clubsport, kolla ditt @
Det har jag gjort, finns inget mail där!

Keep Your Distance!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ett par ord om aktiv styrning: JAg körde ca 150mil med gamla 535dAt n med aktiv styrning och det var ingen höjdar. Opercis kring mittläget och vid aktiv körning är servotronic enligt min smak betydligt trevligare att köra. Däremot är ju smaken som baken men hederlig styrning är gott nog:)
Mvh
Asken
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Skumt? Gick det följande @ bmwclubsport@hotmail.com
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Aktiv styrning inkluderar Servotronic, får man det senare om man inte väljer Aktiv styrning?
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Andre> Nej tyvärr går det inte att välja enbart servotronic till E90.
Jag provade också aktivstyrning en dag förmodligen var det nyhetens behag som gjorde att jag beställde det. Ångrade mig som sagt efter ett tag. Lägg dom 12" på en F1 resa istället garanterat bättre.

Har absolut för mig att det går att beställa servotronic till E 90.
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Servotronic enbart går inte att få på E90/E91
Andrè:
Nu har mailet kommit fram.

Keep Your Distance!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.