|
Sida 8 av 11
|
|
|---|---|
| Man får ju glädja sig åt ett högt listpris (inkluderande utrustning). Då ger ju varje prutad procent större besparing i kronor räknat :-) | |
|
André: Vid inspirerad och aktiv körning på kurviga vägar ska aktiv styrning fungera riktigt dåligt, och det är ju där en BMW trivs bäst! Keep Your Distance! |
|
|
Min blivande 330 kommer upp i 430.000, endast 80.000 i extrautrustning. Ingenting i jämförelse med din 325! Keep Your Distance! |
|
| Clubsport: Vad blir det för utrustning på din blivande 330? | |
| Det totala priset hamnar på 431.500kr , 8% på det gör 396980kr | |
| Jag skulle kanske testa att köra en E90 utan Aktiv styrning och tänka om? Vet inte riktigt om det ens går att ändra på beställningen? | |
|
Listpriset på en 325i är 292', och din extrautrustning kostar 113', det blir 405...vad har jag missat? Läderklädsel + metallic kanske? / Mvh Joakim Länk |
|
| Jag beställde en 330xd idag :-) fick 11% rabatt på det totala priset. Nu är det bara att vänta till vecka 1 då bilen ska levereras. | |
| Rättelse. Jag fick 10% rabatt på det totala priset och inget annat. Procenträkning kan vara svårt ibland;-) | |
| ryk 330xi: privat? utrustning? | |
|
Ufo, precis, tog inte med Läderklädsel + metallic Ryk 330xi, inte dåligt! Någon som du känner i så fall? |
|
|
André: ok... ryk 330xi: blir det inte jobbigt att gå från M3 till 330xd...? :))) / Mvh Joakim Länk |
|
|
Ursäkte mitt yxskaft svar. Sorry, svarade i helt fel tråd! Racerbilen: Länk |
|
| Det ena utesluter inte det andra ;-) M3 är en rolig bil att köra men inte så praktisk. Jag får inte med mig skotern på släp efter en m3 och inte mycket packning heller. Men den är riktigt rolig bil på bana. M3 kommer att finnas kvar i firman eller familjen så den kommer få tjänsgöra på banorna runtom i sverige nästa sommar med. | |
|
erik 86 Den är köpt genom vår firma och jag har god kontakt med säljaren. Utr svart metallic Lcb7 Läder dakota citron 205 automat 7rs comfort 609.1 navi pro 677 HiFi Pro logic 7 322 komfort access 3ac dragkrok elektrisk infällbar 464 skidsäck 488 svankstöd 470 isofixfästen 319 garageportsöppnare 418 bagageutrymmespaket 4ad interlörlist Alu finslipad 507.1 pdc fram och bak 710.1 M lädersportratt 760 Indivdual shadowline högglans 761 Individual extra mörka rutor 775 individual innertak antracit 481 sportstolar 522 xenon 563 belysningspaket. Detta enligt offerten sen har jag lagt till telefonförberedelse när jag beställde idag |
|
|
ryk 330xi: vad hamnar du på med all den utrustningen...? / Mvh Joakim Länk |
|
|
ufo 555 400:- och efter rabatt 500 000 nu har jag lagt till telefonförberedelse så det blir väl plus 2500:- Dyrt men jag har tänkt att behålla den bilen i många år. |
|
|
ryk 330xi: Trevlig spec! Jag gillar Lemon-lädret, och nya trelitersdieseln i kombination med xDrive och Steptronic kan inte bli annat än underbart! Ser att du bor i Dalarna, har du handlat hos nya BMW-åf:en Carlia Bil i Falun? Känner en som känner ägaren till Carlia, och dom har visst sålt ett femtontal nya BMW redan, trots att dom inte öppnar "officiellt" förrän i januari... //Chrille |
|
|
Bmw chrille Tackar, jag har själv aldrig sett lemonlädret live men hoppas att det ser lika bra ut då som i katalogen. Nej jag har inte beställt den genom Carlia Bil. Men det är bra att det öppnar en till bmw handlare i krokarna. |
|
|
Fick precis veta att min E90 byggs vecka 41-42 och lev beräknas ske under v 45-46 Är det normala väntetider vi pratar om här? Någon som vet om dessa tider brukar stämma? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.