|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
| Rolex, be din polare att maila mig, kan också haka på en sådan uppgörelse! ;-) | |
|
Har kontaktat Razvan, får en offert nästa vecka. Vilka v-däck kan ni rekommendera med dim.225/45/17 ( ej RFT ), helst dubb! |
|
|
Nokian Hakkapeliitta(svårstavat)4 finns i den dimensionen och funkar klart bäst mot dom jag jämfört med. It´s a fast world... |
|
| Dubb variant eller hur? Vad kostar de? | |
|
André: Ehh.... och varför skulle han vilja att du "hakar på" menar du, vad får han ut av detta?? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
André: Är det inte bättre att beställa din nya bil innan du köper vinterdäck o dyl? Med tanke på lev. tiden så har du ju ett tag på dig att hitta rätt däck och fälg... |
|
|
Rolex : Du har nog missförstått det hela. Se mitt tidigare inlägg där jag påstår att det blir lika dyrt att beställa v-däck från BMW eller om man gör det på ett annat. BeemA : Det är på gång........... |
|
|
Har fixat affären i hamn idag, bilen beställs på måndag. :-) Har till slut lyckats att förhandla mig fram till 8% i rabatt på hela nybilspriset inkl.paket som man annars ej får någon rabatt på, är faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Så nu får vi vänta 8-12 veckor på skapelsen. |
|
|
B3 Såg ditt inlägg först idag angående räntor/amorteringar Du får gärna förklara hur du kommer fram till 6.000kr i månaden, dyra försäkringar och allt det andra. Du vet väl knappast hur mycket som jag kommer att lägga kontant och vilken ränta jag har fått av säljaren. Eller? Jag är inte 19år och ska betala 900kr/månad i försäkring på min BMW! BMW-s prova på försäkringar kostar inte många kronor de första 6 månader. Angående värdeminskningen så är jag mycket väl medveten om det och den är ingen större problem för mig då jag tänker behålla bilen minst 4-5år och då är det ingen större faktor för min del i sammanhanget. Apropå mitt sista inlägg så motsvarar rabatten 9% räknat på nybilspriset utan paket. |
|
|
André: Vart köper du den? Gav dom upp i ren utmattning ;o)? It´s a fast world... |
|
|
Andre: JA orgfälgar m däck levtid ca 2½vecka. Asken Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
|
André: jag har med intresse följt denna trår, och undrar nu: hur blir den nya pärlan "specad"...? / Mvh Joakim Länk |
|
| Ufo, fixar det sa fort jag kommer hem pa mandag nasta vecka. | |
|
Clubsport, forhandlingstaktik! :-) Mailar dig svaret pa din fraga pa mandag. |
|
|
Ufo, här kommer den slutgiltiga specen: Sparkling Graphite metallic Läderklädsel "Dakota" Svart ( ändrad från Lemon ) mest pga att svart är så mycket mer praktiskt och det skulle krävas för mycket jobb att hålla Lemon snyggt och fläckfri. Aktiv Styrning Utan modellbeteckning Comfort Access Aluminium borstad - interiörlist Navi PRO Hi-Fi högtalarsystem Comfort paket Dynamic&Advantage Plus paket Auto avbl.backspeglar in&utvändigt M-sport ratt Solskyddsgardin för bakruta-Elektrisk Velour mattor Lättmetallfälgar, Ellipsoideker 162 Individual innertak i antracit Bakre nackstöd fällbara Allt som allt extra utrustning för 113.300kr |
|
|
André: Är det privat eller för firmans räkning? låter som det blir ett ganska högt förmånsvärde speciellt med tanke på alla x-tra utrustning. |
|
| Andre: Ett tips skippa aktiv styrning i övrigt kanonutrustad. Finns ingen anledning att förstöra en så fin bil med seg och död styrning. | |
|
Har också ändrat uppfattning om Aktiv styrning, blir inget sånt för mig. Att aktiv styrning inte finns till M5 är skäl nog för mig. Keep Your Distance! |
|
|
André: schysst! ...men huva, 113' i extrautrustning...vad hamnar då bilen på...strax över 400'? / Mvh Joakim Länk |
|
| Det är privat köp. Varför är Aktiv styrning så dålig helt plötslig? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.