|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
soory fel av mig såg inte att det var en 96 trodde det var en 03 |
|
|
Rob, 323 e import, ringde o ville snacka men killen som svarade kunde bara säga ja hela tiden, lite svårt å hålla en konversation då. Cabron, jag e inte tjej, trots färgtycke och långt hår ;) Vilken färg det är på bilen spelar igentligen ingen roll, bara den inte är neongrön eller rosa... Men helst skinn, då jag också har barn som gillar och käka glass å grejer i bilen, och ja, det får dom :) Min: Länk |
|
|
Hmm här är väl en av de som inte skulle köpa en bil utan schiiiinnet oavsett hur mycket billigare jag skulle komma undan. Tittar inte ens på bilar utan skinn. Varmt på sommaren? Använd kliman....... Kallt på vintern? Kanske de 5 minuterna det tar innan sätesvärmen är uppe i komfortabel temp. Fördelarna? Snyggt, praktiskt och absolut mer lättsålt oavsett om de finns en del som föredrar textil. |
|
|
Skinn är lyxigt nu för tiden, samt jag håller med vissa att många köpare föredrar skinn än textil,,, Jag själv har haft 3 bilar med skinn o 2 andra utan...det finns både nackdelar o fördelar med skinn, fördelarna har jag redan nämnt ovan.... Skinn måste behandlas ständigt samt det slits snabbt om man använder bilen var dag , samt när sprickorna väl kommer fram ett tag då är det bara inte snyggt alls med skinn... Så att är man inte lat och orkar med behandla skinn så ska du ta skinn eftersom det är attraktivt och bättre om du ska vidare sälja bilen ..... BMW - Bil Med Wingar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.