|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Min: Länk | |
| En såndär typisk UFO-bild som vissa bilhandlare postar. Omöjligt att säga nått egentligen mera än att många har skinn-noja så den lär bli svårsåld utan. Grönt är väl heller inte så värst poppis vad jag förstår. En rätt så naken bil. Han lär nog få gå ner i pris väsentligt för att bli av med den skulle jag tro. | |
| Ingen multiratt, dvs ingen farthållare, fruktansvärt fula fälgar. Måste finnas en drös andra som är betydligt trevliga än denna, till ett bättre pris. | |
|
daniel: jodå kan ev. ha farthållare på spak förkommer på -96or Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Bilen va såld när jag kom ner och skulle kolla, lika bra kanske... Min: Länk |
|
Jirar |
Vissa här på forumet tjatar alltid om att det skall vara skinn, allvarligt talat så jäkla hett är inte skinn, vissa här framställer bilar utan skinn som helt osäljbara, det är ju rent skitsnack taget ur luften. Visst är det säkert vanligare på en BMW jämfört med andra märken, och det är säkert vanligare på 5/7 serien ,men att alltid såga så fort bilen inte har SHIIIIIN som vissa skriver är inte helt korrekt. Skulle vara kul att veta vad vissa grundar sitt skitsnack på??? |
|
Jirar, håller med, ser inte de stor fördelarna med SCHiin(jag som myntat begreppet fö...:) ) Har haft en bil som hade det. Det var snyggt visst, men kallt på vintern och varmt på sommaren. Krävde dessutom en del vård. Dessutom satt gled man hejdlöst om man svängde tvärt/skarpt på ett helt annat sätt än tyg. Dock kvarstår faktum, SCHiin är ett mantra vad gäller BMW för många, verkar förbli så också. |
|
|
Hej, skitsnacket är nog grundat på att handlarna vid inbyte värderar förekomsten av skinn till 10-15000 kr. /M Min bil: Länk |
|
|
Länk Länk Vad tros om dessa då? Min: Länk |
|
| Du verkar gilla grönt med ljus inredning. Kanske även denna kan passa din smak och din plånbok? Länk | |
Jirar |
Skulle vara kul att veta vilken handlare som betalar 10-15tkr mer för en bil med skinn. Finns inte ens ett tillägg för skinn i listorna. |
|
Har gjort en liten turné hos Ford, Subaru, Honda, Citroen och Mazda i Göteborgsområdet för att kolla vad man kan få för 250000 idag om man köper en ny bil. Inte mycket visade det sig, e39 är fortfarande bättre än allt annat där ute förutom möjligen e60/61 men då till dubbla priset. Alla handlare frågade "har den skinn" och när jag svarade ja sade de "det är inte lika bra som automat men 10-15000 gör det på en sådan bil". Automat var värt 20000 enligt de flesta. Summa 1: Skinn är värdefullt (i vart fall runt Göteborg). Summa 2: Har du en BMW, titta inte på andra bilar, du är fast. /M Min bil: Länk |
|
|
PowerMac: Gröna bilar med beige inredning är bland det snyggaste man kan ha :) Min: Länk |
|
|
Jag har en vän som ska sälja sin 528 i den utrustning som du begär. Den e sv såld. 16-17000mil. Maila mig om du är intresserad. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Erik G> Då finns det i alla fall 1 person i sverige som gillar gröna bilar. ;) Färgen verkar dessutom vara viktigare än modell och motor... lite tjejigt ;) Angående skinnets vara eller icke vara så finns det även många som bestämt hävdar att de INTE gillar skinn, av anledningen att det är för kallt på vintern och för varmt på sommaren. Det går såklart att tycka att de har fel, men de finns ändå. |
|
|
Erik G: Länk verkar fin, iom att den har strålkastarspolning så borde den även vara svensksåld... Mvh |
|
|
rob_t_72, med tanke på att bilen du länkar till har regnr som börjar på U är den nog importerad under 2003. |
|
|
Skinn är perfekt när man, som jag har ungar mellan 1,5 - 5 år... Har det i 2 av mina bilar. Visst - baksätet är gôrkallt om vintern, men fram är det ju elvärme å då spelar det ju mindre roll. Det gäller bara att pyssla om det lite, i mitt fall med BMW:s egen lädervårdsserie. Ja, mina ungar FÅR käka glass i bilen:-) Inte att tänka på i en bil utan SCHiiin. Det ser faktiskt ut som nytt även om bilarna är 17 resp. 8 år gamla! /Magnus Min samling:Länk |
|
|
Denna är sv såld, alltså svårsåld och svensksåld ;) Verkar vara en skysst vagn... Länk Länk Länk |
|
|
U är en helsvensk 2003 T däremot är import har jag för mig. mvh |
|
|
323:an är importerad jan-2004, inbytt i februari i år, prutläge, och den har inte rullat 18000, utan 18850, vid besiktningen i juni. Jag gillar också grönt, är inne på min andra gröna, Oxfordgrönt växer, mer och mer, i mina ögon, delad andraplats som vanligastfärg med svart, förstaplats har Vit, av dom bilar jag ägt. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.