|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kanon Makarow =) Mikael Melander |
|
Jeppe W |
Skicka gärna lite bilder till mig oxå!! |
|
Han är riktigt duktig men den som väntar på något gott får vänta länge.. Ludde: Ville du köpa Gt37.an? /Daniel |
|
|
johnboyen.. inte för att jag gillar det därina grenröret.. men att 6 rör till en kollektor skulle vara det bästa är bullskit.. det bästa du kan göra är att ligga och köra twinentryturbo. och se till att inte blanda bankerna som jag har sett många gör.. en del lägger ner sådan energi i att bygga 6-1 rör och tänker inte på att dom inte skall blanda ihop bankerna. 123 SKALL ha så lite kontakt med 456 som det bara är möjligt. och du kan lika görna bygga primär till samlingrör.. viktigt är att i största mån hålla isär bankerna.. mvh markus |
|
|
Vet inte om jag vill hålla med dig där. Han har ju byggt kollektorn i tändföljd så att det ska bli liksom en virvel i kollektorn. Du fär gärna skriva ner lite mer om dina teorier och/eller erfarenheter. Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
problemet du får när du mixar pulserna är att de kan ta ut varandra en smula. det du skall göra är att hålla dom två bankarna åtskilda så gott det går helst ända fram till fästplattan på turbon om du ha enkleinlopp och defenitivt fram till plattan om du har dubbel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.