|
|
|
|---|---|
|
Vissa tycker att jag borde lacka ner bilen. Men jag är lite tveksam att det skulle se bra ut på min bil. Kanske är det någon som är vass på photoshop som skulle kunna fixa det så jag kan se hur det skulle ser ut? varför jag är lite emot nerlackning är att det är mer skitgrant samt att jag tror den ser lite mer rå ut med svart nertill... här har ni iaf ett par bilder på pärlan min Länk Länk Länk 'I wish God was alive to see this' | |
|
Länk Länk 'I wish God was alive to see this' |
|
|
jag tycker att nedlackning är ett måste på alla bilar... Någon som lagt märke till den nya "Golfen" ... jag får kväljningar av att se bakkjolen. Givetvis ska ju du göra som du tycker är snyggast, Man stylar sin bil eftersmak... Tänk om någon annan bestämmde vad du skulle ha på dig för kläder :) _______ /Chrille |
|
| Skaffa listerna som saknas på dörrarna istället. ;) | |
|
Tycker absolut att du ska lacka ner den. Får bilen att se lägre ut..! Men, men... smaken är ju som... :-) /Tero |
|
| HAr lackat ner min, och jag vart hel nöjd.. Svarta trösklar ser lite billigt ut.. Tycker jag iaf.. | |
| Tycker som ovanstående. Givetvis ska du lacka ned bilen. Den ser mycket fräshare ut när det är samma färg hela vägen ned. | |
|
ok.. ingen som har ett kort på en silver som är nerlackad? och gärna då med orginal fronten som jag har.. har sett en m5:a med 17 eller 18" som var nerlackad men svårt att se hur min skulle passa i det list har jag sökt på skroten utan resultat.. 'I wish God was alive to see this' |
|
|
Jag får väl gå emot strömmen då och säga att jag INTE tycker att du ska lacka ner den. Tror bara det kommer att se "billigt" ut. Skaffa hellre ett komplett kjolpaket från en M5 och lacka i samma färg som bilen. Men det är ju din egna bil, så givetvis ska du göra det du själv tycker är snyggast! |
|
|
vilken beslutsångest jag får... är också osäker på att det kommer se så bra ut =/ skulle vara bra om någon ides lägga in en bild på en silver som är nerlackad.. gärna en utan m5 paket eller liknande |
|
|
Tim_82:Du avgör själv, jag var också i samma sits..lacka ned eller inte. Men sen tyckte jag faktiskt att det är snyggare att inte lacka ned den. Ska själv bara lacka dom gråa partierna runtom svarta istället. På e34:an så finns det en svart gummilist mellan tröskeln och dörrkanten. Det är många som hoppar över den listen, och då ser det bara billigt (fult) ut. Så lacka den också, ser mer fabriksutförande. Mvh, Jan. |
|
|
Tim_82: Här en som är nedlackad, men med den svarta listen kvar. Länk Mvh, Jan. |
|
|
En till med den svarta listen lackad (mkt snyggare). Länk Mvh, Jan. |
|
|
Hitta en till.. håll tillgodo. Länk Mvh, Jan. |
|
| Om man lackar nertill på en E34 så ser den ut att sakna något. Speciellt om dom som på den sista bilden har tagit bort dom nedre dörrlisterna. Om man vill ha E34 nerlackad så tycker jag att man bör även skaffa ett M5 kit ( eller vad det nu heter), för då blir formen mera homogen. Länk Annars så föredrar jag orginalet... Med dörrlister! ;) | |
|
tack för svaren och bilderna! håller med om att det skulle se 100ggr bättre ut med ett m5 paket och nerlackning men med orginal så ser det ändå lite hemma mekat ut på något sätt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.