|
|
|
|---|---|
|
Länk Såg fin ut, speciellt med den ovanliga inredningen och att den var manuell (nånting för Stephan735i?! ;) M V H Stephan Dagbok:Länk | |
andha45 |
Fin bil, men var är den breddad, och vad innebär att den är specialbyggd för samlare? Synd att den saknar ac. Fälgarna ger inget originalintryck heller, men lätt att återställa. Jag tycker 100 tkr låter dyrt. PH |
|
Han får aldrig 100 tkr för den. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Anonnsen har varit ute länge nu... Min: Länk |
|
|
På vilket sätt skulle denna vara unik? /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Måhända att just denna bilen är för dyr. Själv skulle jag dock mycket gärna ha en fräsch e32:a igen. Bortsett från prissättningen på just denna finns det förmodligen få bilar som skänker mer känsla per krona än en e32:a. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Direktimporterad -96 och ingen ac - jag skulle aldrig köpa den bilen för mer än 35.000:- även om jag var kär i den... Iofs bara 1 ägare och till synes fräsch, men snikutrustad. Mvh |
|
|
Snygg bil. Men vart fan är den där breddad? Skulle väl vara hjulen då som är bredare än original... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.