|
|
|
|---|---|
|
Har mailat på den här annonsen Länk och fått svar att det är en shadowline.Stämer det vad kan man tänkas ge för en sådan bil.har kollat runt lite men priserna varierar så mycket att det är svårt att få en uppfatning. Allt skall fungera på bilen all utrustning | |
|
Kan man bara verifiera miltalet och alla handlingar finns med och stämmer så verkar det ok (självklart ska all utr fungera.) Shadowline är enbart att det är svarta lister istället för krom. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Service bok saknas men alla besiktnings papren finns. Lite rost runt tanklocket och så finns det lite små repor på lacken. växel lådan är ny renoverad efter att backen lagt av plus en del annat. Vad är värdeminskningen utan service bok mvh Jarl |
|
|
När och vem importerade den? Hur långt har det varit mellan ägarbytena? Sånt spelar också in. Normalt avdrag om man inte har servicebok alt dokumentering var och när bilen är servad sen ny -10' M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Okej nu har jag lite mer kött på benen får se om han tar det bud jag har tänkt mig. Tackar Jarl |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.