|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! är lite intresserad av denna bil. är de någon som vet nåt om bilen? Länk Mvh |
bmw,m3 |
ingen som vet nått om bilen ifråga.? ska ev byta mig till den men skulle vart bra om någon kikat på den eller kanske vet nått på omvägar om bilen. Mvh |
|
Du får väl lämna in den på M-test så får du alla ev. fel på papper. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Verkar vara en riktigt fin bil. Tror jag har sett den på annons innan för ett litet tag sedan. Men har den alla papper och servicar så är det bara att handla. Undrar bara om tillägget mot fälgarna är inbakade i de 95000 som han begär, annars måste ju priset vara diskuterbart. Der schönste Wagen von allem |
|
bmw,m3 |
Hej! fälgarna är inte inräknade i priset (dyrt pris nu enligt mig) pratat med han och de finns lite småfel = 1. hjulager är de dyrt att byta + svårt själv? 1. chek lampa lyser aat helljuset ej funkar, men de gör de. sen är de väl lite mer små pill kan jag tänka mig. funderar på att byta mig till denna bil mot min bmw 328-97 men vi får se, hade varit bra om någom på forumet kikat på den. Mvh |
|
Checklampan ær inte så farligt att fixa, førmodligen ær det bara så att han har satt in xenonlooklampor eller liknande som inte har rætt mostånd. Med tanke på att du måste byta hjullagret och att du inte får med fælgarna så tycker jag spontant att den ær lite før dyr. Spontant så kænner jag att det ær synd att den inte har xenonlysen, den andra extrautrustningen som saknas klarar man sig utan... |
|
bmw,m3 |
Hej! fälgarna vill han ha 17-19 tusen för, men han är intresserad av att byta den mot min bmw 328-97 om jag ta den med de dåliga hjullagret + de va nått annat enkelt fel också. Är sugen på ett byte men färgen på bilen är inte min favo färg. är de någon som kollat på bilen? eller finns de någon som bor i strängnes som kan ta en koll på bilen åt mig? så bjuder jag på middag bira eller kom med förslag, lite surt å åka 45mil om den inte är helt ok. Mvh |
|
Måste finnas massor med gamla fläsk-BMW som passar dig bättre. Jag skulle aldrig åka 45mil om det inte var ett kanon-pris. Bilen verkar heller inte riktigt passa dig + flera fel! Prisjämförelse: kompis sålde en -97:a silver topputrustad med fullständig dokumentation ca 20kmil 18" fälgar, navi, tv, xenon, skinn m.m. m.m. han fick tillslut ca 115kkr förra året, nu skulle den garanterat vara nere under 100kkr. min åsikt. |
|
bmw,m3 |
Hej! Har mailat på ett flertal bmw 740/750 m5.or om byte dom flesta är intresserade av ett byte men som vanligt är de runt 40-70mil vart bilarna finns. Kan ju bli många mil innan man träffa på rätt kärra, vist priset är högt på den 740-95 men är den fin och att de handlar om ett jämnt byte med 328 så tycker jag de känns helt ok Mvh |
bmw,m3 |
Hej! Då va man ägare till en 7,a igen å de känns riktigt bra. De blev den i sörmland va finareän jag trodde hittar inte en rostfläck på hela bilen de ända som man kan hitta de är listen vid nederkanten av framrutan som är sprucken. Annars kalas skick ytterst lite stenskott fattas väl lite utrustning så som elratt, t-lucka men riktigt ren å hel inuti. tv fungerar bra men jag har inte kommit på hur man ställer in navigatorn, ska hämta en instruktionsbok sen. Mvh |
|
Grattis! Jag går själv o funderar på en 740 -96 som jag hittat. Hmm det är inte lätt att bestämma sig... |
|
|
tjenare bille! roligt med ännu en E38... vad har du för problem med navin? min fungerade perfekt i tyskland och schweiz, men nu har jag tyvärr ingen skiva som täcker sverige... BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hej! jl de går inte hålla sig borta från bilarna, fickigång nav igår har en skiva som täcker sverige men den är inte helt ny men fungerar fint. tänkte först bytt mig till en bmw 750-95 men de fanns ingen tvekan när jag kollade på 740. men tycker dom begär alldeles för mkt för sina bilar 750 begärde han 99papp å de va den absolut inte värd (enligt mig) å 740 jag bytte mig till begärde han 95 å de är också för mycket men jag hade inte gett mer än strax över 60 för 328-97 så bytet vart helt ok. Mvh |
|
låter fint! jag hoppas jag kan få tag i en skiva snart så det funkar även för mig. håller med om att många begär för mycket för bilarna, många vill ha 80-100.000 för 95or och 96or, orealistiskt tycker jag. frågar man på värderingsforumet här så får man ju veta att bilarna knappt är värda 50.000 =) fast de är ju knappast sant de heller! BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Hej! De är så sant som du säger. Men de är mycket bil för pengarna riktigt svårt att få en prisbild som är korrekt på dom här bilarna finns ju så många att välja på. Jag mailar dig om jag får tag i en skiva till din nav. Går de bränna en sådan nav,skvia? Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.