|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Bmw frälsta! en kompis till mig ska köpa en e46 coupe han har max 150000 kr att spendera han har kikat på några 328:or, jag har sagt till honom att en 330 vore att föredra men att hitta någon för dessa pengar är väl knappast tänkbart eller???. Har ni några bra råd som jag kan ge honom så det blir ett lyckat köp. Mvh Danne | |
|
finns en 330Ci, Titansilver-7/00 för €15000 denna... Länk Undersök noga, men den verkar okej? Personligen hade jag lagt på €3000 och fått en från en BMWhandlare med garanti, som gäller här, men saknas pengar undersök denna. Mvh Stephan |
|
| Personligen skulle jag letat efter en fin och välskött 328, hellre än de allra billigaste 330.. | |
|
Upplänkad firma verkar inte direkt oseriös om man kolla hemsida och att de ger 12 el 24 månaders garanti. Sedan är det alltid det här med SCHiin som många bara måste ha när den ska säljas... |
|
|
Jag håller med Åsbrink: För 150 000:- kan du välja och vraka bland 328:orna. Att hitta en fin välutrustad 330 för de pengarna blir dock svettigare. Bilen ska ju säljas en dag också. Råd: Kolla rost, har sett att vissa bilar rostar. Kolla så att länkarmar fram varit bytta. (kostar ca 4000:- kr sida) Sen är det väl det gamla vanliga som gäller. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
bilen som Stephan735i länkar till säljs såklart till ett mycket bra pris. men saknar både skinn och sportstolar... skulle aldrig ens titta på den bilen... köp ingen coupe utan sportstolar o skinn... mitt tips... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.