|
|
|
|---|---|
|
nu kom frugan hem igår och sa att förarsidans torkarm slutat fungera, mycket riktigt tog mig en titt, tog bort allt i vägen microfilter och hållare, fick se då att en liten arm med nåt plast hade nytts ut,som skulle sitta på en halvrundplastled tänkte då det där blir billigt att byta det är ju bara en plast bit ringde bmw , och då säger dom att jag måste byta hela länkarsett kan det verkligen stämma???????????????????? mvh micke | |
|
Kolla in här så kanske du blir lite klokare? Länk Spana på www.bildelsbasen så kan du gör fynd. OBS det kostar inte många extra kronor att få grejorna skickade från vilken skrot som helst i sverige. |
|
|
helt sanslöst var på bmw i nyköping idag kollade om det går att bytta ut dom slitna plast delarna som håller i hopp dom två stagen, svaret jag fick var att det gick inte jag måste köpa nytt allt under torkararmarna förutom torkarmotorn det skulle gå på 1650 kronor är det rätt eller för att två plastdelar är slitna mvh |
|
|
Fick också byta hela torkar mekanismen! 2000 tusen spänn fattigare!!! :( Dålig kvalitet, helt ihop kärvad! Fast man varit noga med att smörja upp regelbundet! Svårt att smörja vid axeln där det kärvar ihop... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.