|
|
|
|---|---|
PowerPad |
Hur får jag bort ryggstödet i baksätet på min e30? Snälla hjälp mig kvickt någon! |
|
Det är bara att dra! Ta tag i underkant och ryck så lossar den utan bestående men. Lycka till. |
|
| Nej, ryggstödet sitter med två bultar nedtill. Lossa de två och lyft sedan ryggstödet lite uppåt för att haka loss det. | |
|
Det är inte bara att dra, utan gör som ILiveToRide säger det är helt rätt! Hellre leva en dag som varg än 100 år som får! |
|
|
Har jag en mysko version av E30 då eller??? Jag har tagitt loss mitt oräkneliga gånger och på min finns inga bultar. Det är bara fastklämt. Någon som har linknande?? |
|
|
Nope, ryggstödet sitter med bultar. Sittdynan är bara att dra upp. E30 Rulezzzz |
|
|
mitt ryggstöd sitter inte heller med bultar bara att haka loss.. BMWPOWER |
|
|
mitt är fällbart :) hehe.... oj just ja.. jag har ju E36 :) Nej men så här är det..... BULTAR *2st King of the road |
|
Peter |
på mitt ryggstöd i 325:an har nån duktig typ pillat bort dessa öglor... men det sitter ju fast tillsäckligt utan oxå... :-) mvh PETER ____________________________ www.strippen.ws - e30.dot.nu Länk :-) |
Haettman |
Japp, två bultar, en på varje sida. Men jävligt långt ner och under mattan/plastdetaljerna i inredningen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.