|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar om någon har bilder på hur tex en bmw e39 av årsmodell -99 eller -00 ser ut med M-paket. Hur ser man det? På nyare bmw så ser man det markant men hur ser man det på äldre modeller av E39? Mvh Ola | |
|
större spoilers bak och fram, m instegslister osv A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Titta i galleriet Länk där finns det mesta. Du kan sortera genom att klicka på kolumnrubrikerna. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Ok tack, på min är det nämligen M-ratt, M-knopp men ej M-instegslister kan det då vara så att den som ägde bilen köpte detta separat? Är M-spoiler likadan på årsmodell -98-99 som på 01-02? /Ola |
|
|
Hej, alla (?) svensksålda e39 har m-ratt och m-knopp. Dock är exteriört m-paket extra utrustning. /M Min bil: Länk |
|
|
tegel:Jag tror att du är ute och cyklar (?) min e39:a har inte m-knopp. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Ja jag kanske är ute och cyklar...men ingick inte m-knopp och m-ratt i komfortpaketet på e39? Som nästan alla bilar har? Kanske inte 1997 men inte så långt därefter? /M Min bil: Länk |
|
|
Jag har ingen m-ratt. Jag har BMW:s egna sportratt. Det är väl likadant på E60/61? Det finns en vanlig ratt, en sportratt och en M-ratt. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Jag har M-ratt+v-knopp på min bil. | |
|
Jag bidrar med ett par bilder på en E39 med M-paket och årsmodell 00 i originalskick (bortsett från fälgar). Länk |
|
|
Jag har m-ratt och spak.....Länk /M Min bil: Länk |
|
|
Jerry: Mycket snygg bil men är de lackerade listerna original? ___ //Ulf |
|
| Programmer: Du kan mkt väl ha rätt om listerna på bilen. Jag har ej köpt ut bilen som ny, så jag vet ej om de lackats efteråt. Om de lackats efteråt, har man gjort ett bra lackeringsjobb. | |
|
Jerry: mycket möjligt att dom kan vara original från fabrik men dom är såvitt jag vet inte original till M-sportpaketet. Lackerade lister kom ju på övriga E39 fr o m model -01 utom på de bilar med M-sportpaketet. ___ //Ulf |
|
|
De lackerade listerna är inte original från fabrik. Lackerade lister på E39 fanns enbart originalmonterade på faceliften utan M-paket. //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.