|
|
|
|---|---|
|
tjenare jag undrar ifall de går o bygga Ac i en 325 cab som de inte har funits ac i förut... såg en anons på power börsen allt detta skulle vara komplet då stod de till en E36a ac-kyl + kylfläkt, kondensor, ac-kompressor, slangar stämmer det? behöver man inget mer? och ifall jag köper kittet nån som vet vem som kan montera ac? - - 325 cab -- | |
|
kolla länk Länk |
|
|
lättast e sälja bilen och köpa en med ac i men tack för tipset erik ;-) |
|
|
nej, de är ju onödigt att sälja bilen. de finns ju firmor som monterar, åk dit å hör vad dom ska ha för de. ska du sälja bilen så får du mindre än va du gav + att du måste lägga till en del på den du köper!! |
|
|
Erik visst finns det firmor som kan montera hela skiten men det kostar och inte lite men om du är beredd att betala mellan 25000 och 35000 för att montera acc för en bil som kostar 60000 är en annan sak. Mvh Mauricio Det finns paketet som man kan eftermontera i bilen (icke original men det kostar mellan 10000 och 15000 + jobbet) |
|
| Svar :maurixt hahaha tackar för den bilen kostar 60.000 ;-) | |
|
jag ska ta kontakt me nån firma här i malmö som gör de se vad deras åsikt är men de bästa hade ju vat om jag köpt dessa grejer ac-kyl + kylfläkt, kondensor, ac-kompressor, slangar från en 325 94 årsmodel som min o låtit de montera de, det är nog bästa alternativet + det e orginala grejer jag själv kan inte montera ac kan lite mindre saker men måste fixa de på nåt sätt för en cab SKA ha AC man åker inte nercabbat hela tiden... ;-( fan vet icke va jag ska göra måste lösa de på nåt sätt |
|
|
Du måste också köpa spjällpaketen det som sitter inne i instrumentbrädan och reglering till ACC. Mvh Mauricio bmw_84 jag menade 60.000 för din bil ;) |
|
|
vet nån utav er var jag kan hita ett schema på hur man monterar Ac?? o även en lista på vilka grejer som jag ska ha till kittet så det är komplet ?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.