|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte min m3a cab år 2002 helt fabriksny,har haft den nu i tre år,slängde på ett grymt fet kjolpkt,synd att man inte kan lägga ut bilder på den på forumet,så jag undrar om det är någon mer person som har det kjolpaketet som jag har på min,jag mailar gärna bilder till dem som är intresserade för att höra åsikten | |
|
På den här sidan kan du lägga upp bilder. --> Länk Min vinter bil: Länk /Daniel |
|
|
Hjälp hur kan jag lägga ut bilder på min bil,jag fick ett svar av en som heter daniel jag fick en länk som jag skulle gå in på men då måste man vara registrerad där på nåt sätt,vore tacksam om jag fick lite tips hur jag ska gå tillväga |
|
| Använd www.tinypic.com istället och lägg in länkarna här. | |
|
Ja på den sidan jag länkade till måste man fixa ett login med det är mycke enkelt. Eller om du mailar bilderna till min mail så kan jag hjälpa din att lägga upp dom åt dig. DJ_Heavynoice@hotmail.com Min vinter bil: Länk /Daniel |
|
Gemini__ |
Testa denna sida, här kan du ladda upp bilder snabbt och enkelt utan registrering: Länk //Thomas |
| maila till mig på p-3@telia.com så kan jag slänga upp bilderna på webben åt dig.. | |
|
Gemini__ Vad var det för sida.. Volvo raggarnas egna skryt sida.. :)) exempel: Länk Länk Länk Skulle inte vilja lägga bilder på min bil där.. platsar ju inte riktigt där bland PV´s o 740's :) /M Min bil: Länk |
|
|
en länk till.. Länk Å vad nöjd han ser ut :) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.