|
|
|
|---|---|
|
hejj! har en 320i -92 med (vad jag vet) speciell inredning.. det är tvåfärgat skinn, mörk- och ljusgrönt + träpanel.. bilen är lagunagrön så det matchar rätt fint enligt mig! tror inredningen är gjord av "ac schnitzer" pga en logga på handsfacket! Iaf riktigt fin, både skinnet i sig samt passformen... Ungefär hur mkt kan sätena vara värda?? endast ngn liten repa i baksitsen.. Vill ju inte sälja å har inget behov av pengar eller så men en nisse tjatar hela tiden =) Har fått ett bud om 4k + svart typinredning... bra lr dåligt?? Jag undrar även om man kan byta säten mellan limo och touring, om de passar rätt av liksom??? Tacksam för svar... ///Anton | |
|
hej fram stolarna passar men bak stolarna passar inte. |
|
|
Passar "nästan" skulle jag vilja säg angående framsätena...Sätter man framsäten från en sedan i en coupe blir de svårt att komma in bak då de ej är fällbara..Frågan är om besiktningen ens skulle godkänna bilen,vid en eventuell krock kan de bli kämpigt värre att komma ut för de där bak... |
|
|
"Dawwe" Visste inte att Touringen finns som 2dörrars. =) Han frågade väl om framstolarna passar Limo och Touring och det gör det, dock inte baksätet. Han nämde inget om nån Coupe även om du har rätt i det sammanhanget. =) Jag skulle inte byta bort inedningen "Sir Anton" MVh |
|
|
Dubilidu!:Woops:-).Jora Touringen finns som två dörrars om man svetsar igen de bakre dörrarna:-). Såå noga läste jag inte..hehe....Utgick från att "Sir Anton" körde en "kuppe" me tanke på hans ålder:-)))). |
|
| HAHAHA! | |
|
Hmmm. Det är kull och läsa J)) Det jag ska säga är allt går och fixa om man verkligen vill = envis. Det är inte o möjligt och montera touring till sedan om man andvender fantasin. Det som krånglar då, är dörr sidorna bak. Då man får flytta över mitt delen av dörr sidan till bilens gamla dörr sidor. Så är problemet är löst och har man fåt tre nackkuddar bak. M.V.H |
|
|
dawwe: haha, skulle inte vilja ha en kupé trots min unga ålder, det är jobbigt nog att få in 5 fjortisar i baksätet! ;D M/Robban: Jaha, så baksätet från touring passar alltså inte i min limo? Och inte tvärt om heller så klart... Dom har inte samma form eller fästen helt enkelt eller??? Bra isf, då har jag en till anledning till att inte byta =) ///Anton! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.