|
|
|
|---|---|
|
Min 325i E36 har batteriet i bagaget. Jag antar att det är standardmonterat där för att förbättra balansen, men jag vet inte. Plats finns för att det skulle kunna sitta fram. Men hur som helst, just nu står batteriet med polena oskyddade i bagaget. Det känns lite olustigt om jag kör grejer av metall. Svänger man hastigt i en kurva finns ju risken att lasten kanar iväg och hamnar rakt över betteripolerna. Så jag undrar, fanns det något lock eller någon kåpa över batteriet? Det måste väll ha funnits, inte kan väll BMW leverera en bil med batteriet öppet i bagaget? | |
| NÄ, sitter en kåpa över, gör det på min, är även lite lådor i kåpan så man kan förvara småsaker i den, fråga på BMW eller kolla ETK, skall finnas. | |
| Kollade i ETK men hittade inget. Får testa med någon annan årsmodell kanske | |
|
Nummer 23 på den här bilden: Länk Original förbanslådan passar perfekt i facket på ovansidan. |
|
|
Skumt, det stod inget pris på den. Men hur som helst, sånt där är ju enklast att köpa begagnat. Tack så mycket båda två! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.