|
|
|
|---|---|
|
Har tröttnat på effekten i Z3:an nu( ja vet borde köpt M-roadster men ville inte) och vill nu köra ifrån den andra kärran, kollade på www.x3m-auto.se som jag blev tippsad av en z4 polare, såg deras pris lista där och undrar om någon vet vad priset kommer bli på steg 2 och 3 kitet, iofs är det bra pris på steg 1 men vill ha mer mos... Tacksam för alla svar. | |
|
Inget svar på din fråga iofs, men kanske kompressor från ESS kan vara ett alternativ annars? Länk /Masten |
|
|
nja, har kollat på dom men gillar inte deras kit,är inte mkt delar. på X3M kiten så ingår juh separat sprut och det är mappat också, en fördel om man skulle vilja bygga vidare. |
|
| Z3_turbofreak: Dessa satser ESS säljer är egentligen för amerikansk marknad. När du som svensk gör en beställning hos ESS så ingår monteringen och då byter dem spridare och mappar om. Du kan även få vätske intercooler för några lappar till. | |
|
jo men montering är inga bekymmer, det som väger för X3M är effekt samt du får mer kompletta kit, du får separat sprut vilket bara det är värt en hel del stället för ett om mappat orginal sprut, du blir ganska låst vid det då. ja menar varenda skruv du kan tänkas behöva ingår och allt är i rostfritt stål det säger en del om den övriga kvaliten anser jag. Men men, kollar ändå runt lite efter alternativ vilket jag inte räknar ESS till.. |
|
|
z3-turbofreak: Varför inte köpa en färdigbyggd med kompressor ? ;-) "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.