AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
929

vita blinkers

be
23
beamer28
bmw 520 Touring-92
hejsan alla glada.
Jag var inne på Biltema igår,för att jag tänkte jag skulle skaffa mig vita blinkers till min 520.Jag hade inga stora förhoppningar,antingen så är dom slut,eller så är man inte nöjd med kvaliten på grejorna.
Denna gången var det miserabelt.Där var 2st kvar,varav den ena var trasig i tätningen till glaset.Och den andra hade plasten spruckit i själva huset.Så nu får det nog bli Hellas grejor ändå,trots priset.Jag kände mig bara tvungen att skriva om detta.

Ulke
Det är till att häda om man sätter delar från Biltema på en BMW :o)
Det var märkligt, kvalitén på biltemas vita blinkers till E34 har tidgare varit utmärkt.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hova.com har bra grejer till bra priser. De hade utförsäljning på BMW-blinkers för ett tag sedan vet jag.
Visa användare
208
Gruv
328iC-98
Håller med Haas, billiga och bra prylar.
Har nyligen köpt ett par baklysen därifrån.
Visa användare
105
robban.o.
323i -83 (e21)
328 touring -96
ja det verkade vara bra och billigt beställde jag med.. mvh robban
be
23
beamer28
bmw 520 Touring-92
tack för dom goda tipsen om länkar m.m

An
88
Annoying thing
525I Touring -92
Vad tar biltema för ett baklyse till E34 touring?
Har för mig att BMW orginal kostade ca1100kr om jag inte minns helt fel!!
Finns inte färdiga vita blinkers BAK till E34 touring!
Man måste tyvärr göra på följande sätt. ---> Länk

/// Micke
Touringklubben: Länk
An
88
Annoying thing
525I Touring -92
Jo jag vet det redan jag glömde bara skriva det! Så nu tar vi om frågan vad kostar ett standard baklyse till E34 touring (med orange blinkersglas?) Jag har redan köpt de vita lösa glasen och är så gott som klar med ett lyse men det tog lite tid att kapa och fixa mm! Så nu funtade jag på att köpa ett lyse till så jag kan använda bilen utan att behöva åka omkring med bara ett lyse tills det jag är färdig med bägge! Jag har redan köpt ett lyse på bmw men tyckte att det va lite dyrt och har inte lust att köpa ett till! Anledningen till det första köpet var spräkt glas på ett av lysena som redan satt på min bil! Där av min fråga!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.