|
|
|
|---|---|
bmw alpina b3 |
Länk |
|
porr... A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Måste ju säga att den var verkligen fin/snygg i vitt! *vill ha faktor=stor=)* Kanske fårbli en sån efter Biturbon.... |
|
|
Vilken kärra!!! //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
| Den är riktigt snygg i vitt! | |
|
Såg en blå för ett tag sen,stor och mäktig, 311 på nardobanan i ams test!!!grym. Mpower |
|
|
Den är riktigt trevlig, snygg i vitt också. Men hade jag fått välja mellan den och B5 Touring hade valet blivit svårt. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
har provkört en sån i veckan och den e helt underbar å köra! den e i klass med nya M6/M5 även fast de e olika karaktärer på motorerna. grym bil på alla sätt. |
|
| Man kommer nog få se den modellen i ett antal rapp musikvideos i framtiden för den är verkligen pimp. | |
|
Helt klart läcker och kaxig! Frågan är om den inte slår den Alpinablå på fingrarna... ___ //Ulf |
|
|
Fin bil, skaulle lätt kunna tänka mig att ha en sådan. Men stör mig lite på att dom inte riktigt lyckats med alla detaljer som bör vara perfekt på en sådan dyr bil t.ex. passningen på stötfångaren fram skulle nog nästan jag fixa bättre och vingen ser inte alls ut att ha samma färg som bilen (men det kanske ska va så?) |
|
|
Brutal!!! Sjöberg |
|
| skulle vilja ha en sån i lang-version med allutustning...den perfekta limousinen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.