|
|
|
|---|---|
|
Som tråden lyder... Vilka fälgar tycker ni är absolut snyggast till BMW E34 ? Själv är jag väldigt svår att tillfredställa en längre stund, men för tillfället tycker jag att femekrade Schnitzer fälgar i 18" pasar otroligt bra på E34 karossen. Tack för ordet, DANJELO Min bil: Länk | |
|
rondell Y 18", det ser ut som bilen byggdes för att ha dom fälgarna på.... A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Hartge Classic (gamla modellen) tycker jag sitter klockrent! MVH / Jacob |
|
|
Danne; Dom fälgarna du sålde till mig, var 2002 nummer 1, och är fortfarande det, finns ingen vackrare fälg, för er som inte vet, menar jag dessa... Länk Mitt förslag, skaffa kopior i 19", så köper jag dom av dig, om du mot förmodan tröttnar på dom med! Mvh Stephan |
|
Gemini__ |
Håller med Stephan här, dessa fälgar passar mycket bra på en E34:a. Mvh: Thomas Länk |
|
Precis de Stephan735i, de är snyggast enl. mig Räddningen inledd... Länk |
|
|
17-tum style 5 krysseker, de gamla Hartge split, de gamla Schnitzer split, M-sys II och självklart 18-tum parallelleker tycker jag alla är klockrena. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag tycker absolut dessa fälgar sitter Bäst på E34. Länk Hitta inte bättre bild än den. |
|
|
Vad tycker ni om dessa fälgar? Länk Finns det någon som vet nåt om dessa? Har sett dem från håll en gång i Sverige och de ser FETA ut. Tack för ordet, DANJELO Min bil: Länk |
|
|
Hva med disse ? Länk "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Dandelue: Breyton Vision heter de. Finns även i Copy om plånboken är trång... M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
STEPHAN- Tack! Ska nu ut och leta. Såg dem på en silver M3 Cab E30 på barkarby i går. Mycket läckra! Tack för ordet, DANNE Min bil: Länk |
|
|
Det var nog inte dem i alla fall. De är 5 ekrade inte 6, djupa, med dubbelt så breda ekrar. Kan det vara replikerna då tror du? Tack för ordet, DANNE Min bil: Länk |
|
|
Danne: Titta på www.molway.com under BMW-fälgar. Finns två st varianter med 5- resp 7-ekrade. De heter Design 21 och Ten. Finns även på denna sida: Länk M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Tycker att dessa Länk fälgar gör sig bra iaf...:-) |
|
V12 LeMans |
17 tums Alpina , 18 tums M parallell och 18 tums BBS LM |
|
Stephan- Kan vara design 21 jag tänker på men bilden stämmer fortfarande inte då de jag såg var riktigt ljupa (garanterat 10") i bak. De måste använt en fälg som är typ 7" på hemsidan i så fall... Tack för ordet, DANNE Min bil: Länk |
|
|
En fälg som ingen nämnt tidigare till min förvåning är M5 3.8 "Trowing Star" fälgarna. Dessa tycker jag ser väldans trevliga ut. Tack för ordet, DANNE Min bil: Länk |
|
|
Danne: Antagligen så är det en ganska smal fälg på hemsidan + i kombination med litet ET (inpressning) så ser fälgen annorlunda ut. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.