|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
PowerMac, Låter spännande, håll oss uppdaterade! Är väldigt intresserad av skicket på bilen, kolla även om skinnet är så kaxigt, utmattat limegrönt som det förefaller vara ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Programmer; Enligt Schwacke.de ,så gick det inte, men det bör då vara, vid val av sportstolar, men valde man komfortstolar till M-Paket så då gick det, det jag borde skrivit, var att aktiva sportstolar, gick inte att få, min far har aktiva komfortstolar i sin nyinköpta/nyimporterade 530iA;) Mvh Stephan |
|
|
stephan får jag köpa din 540 , den med vitt skinn A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Baader; Den får ingen köpa, även om jag skulle bli erbjuden en Estorilblå M5 E39 facelift i byte;) Så tyvärr, den följer mig i graven;) Synd att du inte dök upp på träffen, hade varit kul att träffas och få se din 530, ingen av mina var dock med, åkte/körde M5 3,8 i stället;) Mvh Stephan |
|
|
Stephan: Då är jag med...Anledningen till att jag skrev att aktiva stolar saknas är ju att den aktuella bilen har komfortstolar istället för sport och en fullutrustad bil med komfortstolar måste ju givetvis ha aktiva sådana ;) Den saknar väl även inbyggda barnsitsar i baksätet men det är bara postivt i mina ögon då dessa gör baksätet lika bekvämt som en parkbänk. ___ //Ulf |
|
|
Stephan: Härligt med entusiaster som är så fästa vid sina bilar att dom aldrig vill släppa dom. Själv har jag ännu aldrig haft en bil som jag inte efter något år velat byta mot något bättre. Jag gissar att 999 av 1000 540(E34)-ägare inte skulle tveka en sekund mot att få byta sin bil jämt mot en nyare M5 E39. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Syftar du på min bil ? ;-) Mvh Jimmy |
|
|
Aj då, Missade att det fanns två sidor i tråden.. |
|
|
Jemej: Bland annat. Fanns en till som var till salu i Hamburg nyligen. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.