|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
För en gångs skull en BMW som verkligen är FULLUTRUSTAD :) Länk MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit | |
|
Den har verkligen mycket utrustning MEN den är inte fullutrustad om man utgår från BMW "vanliga" tillval. Jag kan se två saker som saknas. Någon mer som hittar "brister" i utrustningen? ___ //Ulf |
|
|
Snygga var den också! ------ Länk Länk |
|
|
Den har ingen taklucka! ------ Länk Länk |
|
| Den HAR glastaklucka!!! | |
|
Kylskåp? Min: Länk |
|
|
Kylskåp finns knappast med i BMW's vanliga lista över extrautrustning men via individual går det garanterat att få. Det som jag tycker att den saknar är RDC - däcktryckskontroll och Aktiva stolar (massage). ___ //Ulf |
|
|
dragkrok och bensinvärmare! "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Den dvd-installationen är imponerande. Vart 17 har de dragit kablarna till skärmarna? Inuti rören till nackstöden? Dessutom en praktisk "skinn-flärp" att hänga upp lurarna i :) Så skulle jag vilja ha det i min bil. Jag tycker den lösningen är snyggare än de har till E60/61. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| riktig läcker var den | |
|
Fett med utrustning, men jag tyckte att ratten såg rätt ful ut... kanske gör sig bättre i verkligeheten än på bild? /Micke |
|
|
Den saknar EDC och rattvärme Mvh, Steaman |
|
|
steaman: rattvärme går ej att få till den ratten och då den ratten ingår i M-sportpaketet så faller rattvärme bort. Tror inte heller att EDC fanns som tillval till E39 men där är jag ej säker. Däremot så verkar, som bood nämde, dragkrok och bensinvärmare saknas vilket gör att det åtminstonde är 4 saker som ej kryssats i på listan. ___ //Ulf |
|
|
Den saknar en 6-växlad låda ;))) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Ca: 750 000 i värdeminskning på 5 år och 9 000 mil. Få se nu, vad blir milkostnaden... ;) | |
|
Några kommentarer om utrustningen på den mycket trevliga 540:in, skyddsglas är ett dyrare tillval, än dom rutor som sitter på bilen, M-Parallell hjul är även dom ett dyrare tillval, EDC gick att få men inte i kombination med M-Paket, aktiva stolar gick inte heller att kombinera med M-Paket, RDC och bensinvärmare, men framför allt skyddsglasen är vad jag skulle sakna, förutom att jag inte hade kryssat i automatlåda;) Dragkrok är inget jag vill ha på finare bilar, det hade jag sett som mycket negativt om den hade haft, i övrigt mycket mycket trevlig. Mvh Stephan |
|
|
Den var faktiskt väldigt fin. Snygg kulör också! //Schnitzer |
|
|
Stephan735i: Är du säker på att aktiva stolar inte gick att kombinera med M-paketet? Jag känner till en 530 02:a (inte min) som har denna kombination. ___ //Ulf |
|
|
Jag vill ha den, fullutrustad eller inte ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
Jirar |
Är dragkroken fabriksutrustad??? |
| Jag åker nog och tar mig en titt imorgon, mest på skoj. Tror jag... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.