|
|
|
|---|---|
|
Somsagt så har jag sålt min Bmw 328ic -95. saknar gumman som fan allså. Har haft gamla diesel mercor nu ett tag. Nu kör jag bara med en firmabil Citroen berlingo 1.9D : ) rätt så less. Har fastnat som fan på en Bmw 540iA 99-01 kanske ? I toppskick och maxad,fullservad helt helt perfekt : ) Sitter här nu å drömmer mig bort med en sån bil. Har en här i Gällivare som skulle hjälpa mig att hitta den i Tyskland. Så Vi får hoppas att det blir bra ! : ) Längtar mycke mycke efter min feta dröm bimer : ) Tack så mycke : ) | |
|
Länk A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Oj, vilken bil.. Baader: Är det så att du syftar på en bil med mittmotor eller har du skrivit fel? |
|
|
liite väl häftigt för mig : ) huhu |
|
|
ja! A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Baader? vad tror du om denna ? fast den var ju inte riktigt i mina planer men ändå. Länk |
|
|
mgrejer,shadowline och svarta njurar ....20" antera , den är skitsnygg A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Jaa,provade ringa på den idag..men fick inge svar...=\ |
|
|
Åh herregud vilken E39, lika mkt utrustning som i en E38 L7? Enda exemplaret i världen! Hade jag fyllt 18 nu och fått körkortet så hade den bilen inhandlats direkt! Hoppas bara att ägaren som köper den bilen tar hand om bilen... Går inte ens att jämföra våran E39 med den... mvh don_salvatore87 |
|
|
Mycket vacker bil!. Hade det varit en touring så man fått in barnvagnen så vore det ett deal, Eller vatusan paraplyvagn? Älskar inredningen. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Ska man anmärka på något så är det väl att priset är högt (trots utrustningen) och att ratten var ful ;o). I övrig så kan man väl säga att det är en mkt välutrustad bil. |
|
V12 LeMans |
Angående "motusbilen": Var å tittade på den i förra veckan . Den är häftigare i verkligheten med sina olika färgkombinationer i inredningen . Enda man saknar är sportstolarna , och möjligtvis Alpinahjul . |
|
hehe : ) jo men man kan ju alltid pruta på priset en aning på motusbilen = ) kanske får ner den till 150 :P Men den är nog för mycke för mig,får nöjja mig med en vanligare E39:a i en mindre prisklass. |
|
|
Varför är den där enda exet i världen ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.