|
|
|
|---|---|
| Skulle vara kul o veta eller få ett hum om det finns många e34 som gått mindre än 10000 mil | |
| Länk här har du ju en lågmilare iallafall :D | |
|
Inte riktigt som den i reportaget men min har åtminstone inte mer än 9000mil. /Emil |
|
|
Jag har en lågmilare 518i e34 som nu gått 61 mil se jannes repotage om lågmilaren som stått still i 15 år i garage. Som jag nu skall använda som bruksbil om ingen ger mej ett bra bud på den det vore på ett vis mer rätt att den kom på ett museum /hrb |
|
|
Denna Svensksålda Individual M5-94:an har rullat 7500mil! Länk så några till finns det. Mvh Stephan |
|
|
Ha ha nu driver du med oss hrb den skulle ju INTE gå ett öde som bruksbil tillmötes. -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Jag driver inte med dej eller er den skall bli min bruksbil punkt slut. Varför skall man spara på en så bra bil det är ju rena nojan att ställa undan lågmilaren den har nog väntat länge nog eller?? /hrb |
|
|
HRB- Då kunde du väl köpt vilken annan 518 som hälst? Känns som ett slöseri tycker jag. Den bilen kommer ju förlora det speciella och bli en i mängden inom ett par år... synd. Missförstå mig rätt: Du blir säkert jätte nöjd med bilen. Tack för ordet, DANNE Min bil: Länk |
|
| Hehe ja det är ju verkligen slöseri o använda den 61 milaren som bruksbil. Åtminstone på vintern. Men men det är din bil hsb inte min! :) | |
|
hrb; Vad är ett bra bud? Varför köpte du den? För att använda som en ny Corolla? Mvh Stephan |
|
|
Herregud det är en bil. Han får väl köra den bäst han vill. Men om du hrb hade tänkt dig köra billigt med den så tror jag inte det kommer att bli fallet då ålder tar ut sin rätt, plus att du lär förlora en massa pengar på den så fort du börjar använda den. Fast det hänger väl på vad du fick ge för bilen. Annonsera den på tyska e-bay eller liknande. Den bilen borde få åka hem till tyskland på vilohem hos någon tokig samlare med fullsmockad flygplanshangar. Det fanns visst någon snubbe som hadde en herrejösses massa bilar undanstoppade i uppblåsbara plaskuvöser med rätt luftfuktighet och temperatur. Det hela skulle visst hålla gummidetaljer som nya och rosten i stången. Man kunde även betala en slant för att få sin bil konserverad. Det var många som skulle plocka fram sina bilar till milleniumskiftet läste jag. Det fanns även bissara människor som hade sparat sin första bil (rosthög) för att den framkallade minnen. Antar att det är dessa människor som ser till att bli frystorkade när dom dör. ;) |
|
|
Den som jämför 518i med en Corolla har väl inte förstår skilnaden på bilars standard och komfort. Om jag säger att jag är modell äldre 67 år till vilken nytta har det då att spara 61 milaren. Ge gärna en kommentar om deta men helst inga fler jämförelser riskokare /hrb |
|
|
hrb; En 05: as Corolla är ingen dålig bil, på vissa punkter bättre än en 15år gammal 5 serie, ESP och sidoairbags går ju inte att få på 5: an, tråkigt nog. Varför du inte bör använda den som vanlig standardbil, är för att det inte finns några till, nya Corolla/E90/A4 finns det hur många som helst, hur många nya 518i-90 finns det? Din kan mycket väl vara den enda, så det är onödigt att köra slut på den, och att hitta en liknande om 5-10år, är inte lätt, en ny 523i-96? Låter kanske fånigt, den är ett kulturarv, därför bör du inte använda den som bruksbil, detta är min uppfattning, men till syne och sist så är det din bil. Mvh Stephan |
|
| Finns det någon annonssida för bilar som hrb:s bil typ en bil för en samlare?? | |
|
hrb: Jag såg Din underbara vagn på Brostugeträffen i Eskilstuna! Den är ju helt "outstanding"! Jag anser det vara synd att använda den som ren bruksbil. Det är förmodligen Europas/Norra halvklotets finaste E34 518i! OM Du vill göra något med bilen, kontakta mig: anders.halldahl2@comhem.se 016-145351 070-4616167 www.norrbilar.se Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
hrb: Hur mycket fick du ge för bilen?? nyfiken för att jag hörde att budet på den skulle ha varit rätt högt.. //Gandsjö gandsjo@bredband.net |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.